۰
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از ملی پوشان فوتبال کشورمان می تواند عنوان بی تکلیف ترین بازیکن لیگ برتر در دوره شانزدهم را از آن خود کند.

بی تکلیف ترین بازیکن لیگ برتر

به گزارش خبرورزشی، این بازیکن کسی نیست جز  «سروش رفیعی» هافبک تکنیکی و خلاق تراکتورسازی تبریز. او که یکی از همان بازیکنان درگیر در پرونده کارت های جعلی معافیت از خدمت سربازی بود، پس از روشدن یکسری مدارک، مجبور شد برای اعزام به سربازی، راهی باشگاه تراکتورسازی شود. 

سروش رفیعی پس از طی کردن دوران خدمت سربازی خود، حالا که زمان نقل و انتقالات نیم فصل آغاز شده، به راحتی می تواند به تیم دیگری منتقل شود. کارت پایان خدمتش را دریافت کرده و دیگر هیچ مشکل و سدی در راه جدایی اش از تراکتورسازی نمی بیند. 

به گزارش خبرورزشی، با این حال، او هیچ تکلیفی برای آینده اش ندارد.این بازیکن به دنبال لژیونر شدن است اما بازیکنان فیکس تیم ملی نیز در اروپا، پیشنهاد جالب توجهی ندارند. 

موضوع دوم در مورد آینده این بازیکن، سفر به قطر و بازی برای یکی از باشگاه های قطری است تا پول خوبی به جیب بزند ولی تاکنون بحثی در خصوص درخواست جذب وی توسط تیم های قطری عنوان نشده است. 

بحث حضورش در پرسپولیس هم مطرح شده اما اطرافیان سروش می گویند به شرطی راهی پرسپولیس می شود که مطمئن شود هیچ پیشنهاد خارجی ندارد. 

رفیعی از استقلال و دو باشگاه ایرانی دیگر نیز پیشنهاد همکاری داشت ولی استقلالی ها می گویند به آنها جواب رد داده و باشگاه های دیگر نیز اعتقاد دارند توانایی پرداخت مبلغ مدنظر این بازیکن را ندارند. 

یک سوی دیگر این ماجرا، باشگاه فولاد خوزستان بود که قبل از سرباز شدن سروش رفیعی، با این بازیکن قرارداد رسمی داشت اما گفته می شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، حق جدایی را برای رفیعی محفوظ دانسته است. 

داستان آخر هم اینجاست که تراکتوری ها همچنان منتظر تمدید قرارداد این بازیکن هستند و حتی حاضرند برای ماندن سروش، مبلغ زیادی را پرداخت کنند. 

با این همه تیم و این همه پیشنهاد، سروش هیچ تکلیفی برای آینده اش مشخص نکرده است. تراکتوری ها می گویند به آنها قول داده اگر در ایران بماند، فقط پیراهن تراکتورسازی را بپوشد و پرسپولیسی ها می گویند سروش به ما وعده داده به زودی برای عقدقرارداد راهی تهران می شود اما تا زمانی که رفیعی شخصا برنامه های آینده اش را اعلام نکند، شایعات ادامه خواهد داشت. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی