۰
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرین امروز (دوشنبه) پرسپولیس با جلسه فنی سرمربی سرخپوشان با بازیکنان این تیم آغاز شد.

مدافعان سرخ از مهاجمان جدا شدند

 برنامه تمرینی امروز (دوشنبه) سرخپوشان از ساعت 10:50 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

* سرخپوشان در ابتدا در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند تا در جلسه فنی شرکت کنند.

* جلسه فنی که به صحبتهای کادر فنی و تذکرات تیمی و فردی برانکو به بازیکنان و آنالیز بازی اختصاص داشت تا حدود ساعت 11:40 ادامه پیدا کرد و اعضای تیم از ساعت 11:45 برای شروع تمرینات در سالن بدنسازی حضور پیدا کردند.

* بازیکنان به مدت 30 دقیقه در سالن تمرین کردند و پس از آن وارد زمین چمن شدند. در تمرین امروز همه بازیکنان حضور داشتند و غیر از کرملاچعب که در بازی امیدهای پرسپولیس دچار آسیبدیدگی شده بود، سایرین تمرینات را کامل انجام دادند.

* در شروع تمرین در زمین چمن، دروازهبانها توسط ایگور پانادیچ جدا شدند و سایر بازیکنان برای اجرای بخش بدنسازی تیم، زیر نظر مارکو کار کردند که بیشتر به تمرینات سرعتی اختصاص داشت.

* در مرحله بعدی، برانکو بازیکنان را به گروههای 6 نفره و 8 نفره تقسیم کرد تا فوتبال با یک دروازه در نیمه زمین انجام شود. در این بخش گروه مهاجمان سعی در گلزنی داشتند و گروه مدافعان نیز باید توپ را تصاحب و آن را از نیمه زمین خارج میکردند تا گروه مقابل جای خود را به یک گروه دیگر بدهد که بیرون از محیط مشخص شده حضور داشتند.

* بعد از این تمرین، بار دیگر نوبت به استلینوویچ و پانادیچ رسید تا برنامههای اختصاصی مورد نظر خود را اجرا کنند.

* ایوانکوویچ بعد از این مرحله، عناصر دفاعی تیمش را از هافبکها و مهاجمان جدا کرد. هر گروه که در حال تمرین بود، گروه دیگر زیر نظر مارکو برای هفت دقیقه به دویدنهای مختلف پرداختند.

به گزارش میزان، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 15:15 روز جمعه 3 دی و در ورزشگاه آزادی میزبان سیاهجامگان مشهد خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی