نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سروش رفیعی به روزهای سرنوشت‌ساز دوران فوتبالش نزدیك شده است. طبق اعلام سازمان لیگ، او با توجه به 3 اخطاره بودنش در هفته پانزدهم لیگ برتر غایب است و طبیعتاً وقتش را برای انتخاب تیم جدیدش خواهد گذاشت.

اروپا، حاشیه خلیج‌فارس، تراكتـور و  پرسپولیس/ اولویت ستاره تراکتور کدام است؟

به گزارش روزنامه خبرورزشی، در حال حاضر اولویت سروش و چند ایجنت اطرافش، لیگهای خارجی است. آنها تلاش میكنند پای رفیعی را به فوتبال اروپا باز كنند و بازیكن مستعد فوتبال ایران را به یك لیگ ولو درجه 2 یا 3 اروپا بفرستند.

سروش به خاطر تیم ملی به فكر اروپاست

گفته میشود اطرافیان كارلوس كیروش به سروش رفیعی ندا دادهاند كه برای پیدا كردن جای ثابتی در تركیب تیم ملی، بهتر است لژیونر شود؛ آن هم در اروپا! سروش هم در سالی كه منتهی به جام جهانی روسیه خواهد شد، همه هم و غمش را گذاشته كه یك باشگاه خارجی برای خودش دست و پا كند. او خوب میداند اگر لژیونر شود، نگاه سرمربی تیم ملی به او كاملاً تغییر خواهد كرد.

فقط یونان ولاغیر

تنها لیگ اروپایی كه احتمال دارد یك بازیكن بدون بازی ملی آنچنانی را جذب كند، سوپرلیگ یونان است. پائوك سالونیكا، باشگاهی است كه خواهان سروش است اما ظاهراً پیشنهاد مالیاش آنقدرها دندانگیر نیست! گفته میشود یك باشگاه سوئیسی هم سروش را میخواهد البته ظاهراً پیشنهاد سوئیسیها چندان هم جدی نیست!

پیشنهاد 6 میلیاردی از قطر؟!

برخلاف شایعات، نه سروش و نه هیچ بازیكن ایرانی دیگری فعلاً از لیگ ستارگان قطر پیشنهاد ندارد و ماجرای پیشنهاد 6 میلیاردی رفیعی از یك باشگاه قطری بیشتر بوی بازارگرمی را میدهد.

سروش به خاطر بختیار به استقلال نه گفت

استقلال یكی از باشگاههایی بود كه سفت و سخت سروش را میخواست اما خود رفیعی مستقیماً و بدون تعارف به واسطههای این باشگاه اعلام كرد تمایلی برای آبیپوش شدن ندارد. سروش به دوستان نزدیكش گفته اصلاً دوست ندارد برای تیم ناآماده منصوریان بازی كند چرا كه میترسد وضعیت بد استقلال، او را هم مثل دوست نزدیكش یعنی بختیار رحمانی از شرایط ایدهال دور كند.

پرسپولیس در آبنمك!

ماجرای پرسپولیس اما فرق میكند. سروش، برانكو را قبول دارد و برانكو هم به سبك بازی رفیعی به شدت علاقهمند است. او ابتدای فصل به برانكو قول داده در نیمفصل به پرسپولیس اضافه شود اما...

به هر شكل رفیعی هنوز آب پاكی را روی دست واسطههای پرسپولیس نریخته و صدرنشین جدول لیگ برتر را در آبنمك خوابانده است. مباحث مالی زیادی میان واسطههای باشگاه پرسپولیس و نمایندگان سروش رفیعی مطرح شده اما همه این بحثها زمانی جدی میشود كه سروش از پیشنهادات خارجیاش ناامید شود و با تراكتور هم به توافق نرسد. رفیعی البته حضور محسن مسلمان آماده در پرسپولیس را هم مانعی برای پیوستن به تیم برانكو میداند. هرچند كه غیرمستقیم به او تضمین داده شده كه در پرسپولیس فیكس خواهد بود.

تراكتور با بالاترین مبلغ سروش را نگه میدارد؟!

تراكتورسازی ماههاست چراغ خاموش و بی سر و صدا برای حفظ مهره ارزشمندش مشغول مذاكره است. مدیران تراكتورسازی به سروش قول دادهاند كه بالاترین مبلغ پرداختی فصلشان را برای او در نظر بگیرند. امیر قلعهنویی از سردار آجورلو خواسته به هر شكل ممكن سروش را راضی به ماندن كنند. رفیعی هم فعلاً گزینه اول داخلیاش را تراكتورسازی میداند.

اولویتهای سروش؛ اروپا، حاشیه خلیجفارس، تراكتورسازی و سرانجام پرسپولیس

القصه سروش اگر اروپایی نشود و به قطر یا كشورهای حاشیه خلیج فارس نرود، به پیشنهاد تراكتور رغبت بیشتری دارد. حالا اگر باشگاه پرسپولیس سر كیسه را شل كند و برای یك فصل و نیم آینده بیشتر از تراكتوریها دست به جیب شود، قصه فرق میكند. بعید است پرسپولیس برای یك فصل و نیم آتی بیش از یك میلیارد و نیم كنار گذاشته باشد چرا كه سرخها باید مبلغی را هم برای جذب مدافع وسط هزینه كنند و خرید مدافع وسط اولویت اصلی تیم برانكو است. این وسط باید دید آیا دوباره عابربانكها كه اصولاً چنین فضاهایی را برای مطرح كردن خود مساعد میبینند، پا پیش میگذارند و یا اینكه سروش برای یك فصل و نیم آینده هم در خط میانی تراكتور توپ خواهد زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی