۰
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نااميدي از گرفتن پول همان و به خانه واليبال نيامدن همان، حتي به قيمت حذف از ليگ برتر واليبال؛ تصميمي كه بازيكنان صالحين ورامين بعد از شور با هم براي شروع دور برگشت گرفتند.

تركاشوند: دست مديران خالی نيست اما...

آنها كه بعد از وعده و وعیدها قرار بود تا یك ساعت قبل از شروع بازی پول برایشان واریز شود اما نشد تا از هتل به خانههایشان برگردند. محمد تركاشوند، سرمربی تیم والیبال صالحین ورامین، تمامقد از بازیكنانش دفاع میكند: «بچههای ما خیلی با باشگاه راه آمدند. به رغم خلف وعدهها، اصلاً كمكاری هم نكردند. حتی بازیكنانی كه 65 درصد طلب داشتند، قبل از بازی هم راضی به 40 درصد شدند. باید یك ساعت قبل از بازی پرداخت میشد كه نشد.» سرمربی نتیجه ضعیف تیمش مقابل پیكان را به بیپولی ربط میدهد: «بچههای ما لیگ را با 10 درصد شروع كردند و قرار بود 20 درصد برای هفته هفتم بگیرند كه قبل از بازی با پیكان همه مسئولان رفتند كربلا. به خاطر همین 3- صفر به پیكان باختیم. به هر حال این مسائل بیتأثیر در روحیه بچهها نیست. بعد هم گفتند قبل از هفته هشتم 20 درصد را میدهند و حتی چك یك و نیم میلیاردی دادند كه پاس نشد.»

او معتقد است نمیتواند بازیكنانش را به زور نگه دارد: «بازیكنان ما به 10 درصد هم قانع بودند اما همان را هم ندادند. مگر آنها چقدر میتوانند تحمل كنند؟ وقتی روزی 100،150 هزار تومان هزینهشان میشود. آنها مكمل میخواهند. غذای بازیكنان با افراد معمولی خیلی فرق میكند. وقتی بازیكن قسم میخورد كه پول بنزین ندارد من چطور میتوانم آنها را به ورامین بكشانم؟»

یه گزارش روزنامه خبرورزشی تركاشوند حالا خودش را شرمنده هواداران تیمش میداند با كمپینی كه به راه انداختهاند: «بعد از حذف تیم شنیدهام هواداران 15 تا 20 سال تیمم كمپین فروش كلیه در فضای مجازی به راه انداختهاند تا تیم والیبال را حمایت كنند. من واقعاً شرمنده آنها شدهام كه حاضر هستند كلیههایشان را بفروشند تا تیم صالحین در لیگ بماند اما كوتاهیها و بیتفاوتی مسئولان منجر به اخراج تیمم از لیگ شد. كاش مسئولان تیم كه دل هزاران هوادار تیم را شكستند، از كار بزرگ آنها درس بگیرند. من دست تكتك هوادارانم را میبوسم.»

او قبول ندارد كه دست باشگاه خالی است: «دست مدیران خالی نیست. متأسفانه تیم ما دو گروه مخالف و موافق دارد كه سمبه مخالفان از نظر مالی پرزورتر است. من نمیدانم چرا تیم والیبال را دوست ندارند؟ چرا از ارزش افزودهای كه برای ورزش و والیبال به حساب شهرداری آمده هزینه نمیكنند؟ من واقعاً ماندهام. با اینكه روز اول سنگهایم را واكندم و حتی مدیر باشگاه را قسم دادم اگر پول نیست نیایم و در خانه بنشینم اما حالا...»

سرمربی والیبال صالحین ورامین با اینكه دلش نمیآید تیم را رها كند اما تسلیم نظر جمع شده: «تعدادی از بچهها برای نیمفصل دوم پیشنهاد داشتند و اگر بازی میكردند دیگر نمیتوانستند از این فرصت استفاده كنند و بروند. من به آنها حق میدهم چراكه زندگیشان از والیبال میچرخد. مشورت كردیم. با اینكه دلم راضی نبود و میخواستم به خاطر هواداران تیم بماند حتی با 8 بازیكن، اما وقتی دیدم همه بچهها تصمیم گرفتند بازی نكنند، كادر هم با آنها همسو شد.»

او و شاگردانش البته پیگیر حقوقشان هستند: «من امسال و سال قبل نه تنها پولی از باشگاه نگرفتم كه از جیب هم برای تیم خرج كردم. شك نكنید صددرصد بچهها پیگیر طلبهایشان هستند اما فدراسیون والیبال هم كه 10 درصد قرارداد بازیكنان را میگیرد باید در این مورد هم ورود كند و پاسخگو باشد. فدراسیون متعهد است و باید خیلی سریع به مشكل ما رسیدگی كند چون تنها مرجع حل مشكل ما فدراسیون است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی