۰
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نادر دست‌نشان، سرمربی صنعت ‌نفت آبادان، تأکید کرد از جایگاه فعلی این تیم در جدول رده‌بندی راضی است.

دست‌نشان: ادعا ندارم کاپلو هستم

دستنشان در خصوص روند نزولی صنعتنفت آبادان و اینکه آنها بعد از شروع خوبی که  در لیگ داشتند، نتایج خوبی نگرفتند، گفت: این درست است که ما لیگ را خوب شروع کردیم ولی در ادامه نتوانستیم آن روند را حفظ کنیم. به هر حال دلایل مختلفی وجود دارد ولی در مجموع از عملکرد تیمم راضی هستم. طبق برنامهای که در ابتدای فصل داشتیم، هدفگذاری ما این بود که از منطقه سقوط فاصله بگیریم و خدا را شکر که الان فانوس سقوط در دستمان نیست. در حال حاضر در رده دهم جدول قرار داریم و من از این جایگاه راضی هستم.

او افزود: اصلیترین مشکل ما بد گل خوردن است و این به خاطر مسائل روحی و روانی است. وقتی در خط حمله نمیتوانیم گل بزنیم، این به خاطر استرسی است که از راحت گل خوردن داریم. مطمئناً وقتی در دفاع خوب نیستیم، خط جلو هم دچار مشکل میشود. ما تیم جوانی داریم و از طرفی میلاد جهانی و مصطفی احمدی را هم به دلیل پارگی رباط از دست دادیم و مصدومیت بازیکنانی مثل زلیخانی و بغلانی هم تیم ما را با مشکل مواجه کرد. دستنشان تأکید کرد: ما باید مشکلات فنی را برطرف کنیم و بدانیم کمتر اشتباه کنیم. فابیو کاپلو میگوید تیمی که موقع حمله کردن بتواند به فکر کنترل نیروهای تهاجمی حریف باشد، موفق خواهد شد. من کاپلو نیستم و ادعای کاپلو بودن ندارم اما باید شرایط دفاعی تیم را بهتر کنیم. البته وقتی از بازیکنان جوان در خط دفاعی استفاده میکنیم، طبیعتاً ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید.

سرمربی صنعتنفت در قسمت دیگری از حرفهایش گفت: ما در نیمفصل دوم نیاز به تقویت تیم داریم. در ابتدای لیگ نتوانستیم تمامی بازیکنان مورد نظر خودمان را جذب کنیم، چون خیلی از بازیکنان پیشنهادهای بالا دادند و باشگاه صنعتنفت هم نمیخواست به آنها قول الکی بدهد. باشگاه ما از لحاظ مالی در سطح بالایی قرار ندارد ولی همیشه تلاش میکند تعهداتش را نسبت به بازیکنان انجام دهد. ما باید برای نیمفصل دوم در پست دفاع، هافبک و فوروارد بازیکن بگیریم و نقاط ضعف را به حداقل برسانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی