۰
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این دفعه دیگران هستند که می‌توانند به مایلی‌کهن بگویند کی‌روش کهن. دیگر او نیست که به این و آن بگوید کی‌روشی‌پور و کی‌روش آنلاین و... در عمل، او فعلاً کی‌روش کهن است و بس. می‌پرسید چرا؟ چون روز گذشته کاری کرد که چندین سال است به خاطر درخواست اجرای آن توسط کارلوس کی‌روش، منتقد اوست.

ماجرا از این قرار است که از سال 90، وقتی رحمتی موقتاً از تیم خداحافظی کرد و بعد هادی عقیلی مدافع تیم ملی ساکش را برداشت و به حالت قهر اردو را ترک کرد، کیروش گفت راه برگشت این بازیکنان تنها نوشتن نامه عذرخواهی از ملت ایران، تیم ملی و فدراسیون فوتبال است. مایلیکهن که این را شنید، شد حامی اصلی رحمتی و عقیلی و چند نوبت علیه کیروش مصاحبه کرد. او مدام میگفت نگاه کیروش از بالا به پایین است و چرا این بنده خداها را کنار گذاشته و اصلاً نامه عذرخواهی به چه معنی است؟ او حتی گفت: «آقای کیروش پسرت اشتباه کند سرش را میبری؟ این بچهها چقدر باید تاوان بدهند؟»

حالا یک لحظه مکث کنید. آیا کسی که منتقد چنین رفتاری است و میگوید نامه عذرخواهی یعنی چی؟ ممکن است خودش با کپیبرداری از این موضوع، دست به چنین اقدامی بزند؟ حتماً میگویید نه و باور نمیکنید مایلیکهن چنین کاری کند. پس بهتر است در جریان قرار بگیرید که پس از بیانضباطی دو بازیکن ملوان یعنی آبشک و صادقی، او به آنها پیغام داد باید نامه عذرخواهی از هواداران، مجموعه ملوان و همینطور باشگاه بنویسند تا برگردند. این دو بازیکن هم برخلاف رحمتی و عقیلی چنین کاری کردند و به تمرینات ملوان بازگشتند.

اگر واقعاً مایلیکهن چنین خواستهای داشته، پس چرا 5 سال است کیروش را نقد میکند و به دفاع از بازیکنانی میپردازد که به قول کیروش احترام پیراهن ملی را نگه نداشتند؟ اگر باشگاه ملوان این کار را کرده، چطور ناگهان منتقد این اتفاق، تبدیل به موافق شده و تن به آن داده است؟ تازه این را فراموش نکنید؛ در بحث رحمتی و عقیلی پای تیم ملی میان بود و در ماجرای آبشک و صادقی، پای یک باشگاه. ارزشها متفاوت است ولی مایلیکهن حتی برای بازگرداندن دو بازیکن خاطی تیمش، دست به کاری زده که معتقد بود برای تیم ملی اجرای آن زشت است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی