۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان گسترش فولاد تبریز معتقد است تبریز می تواند دومین قهرمانی خود در جام حذفی را جشن بگیرد.

اسدی: یک قهرمانی دیگر به «تبریز » هدیه می دهیم/ ذوب آهن مدافع قهرمانی است

به گزارش خبرورزشی، مرتضی اسدی مدافع میانی و کاپیتان گسترش فولاد در مورد دیدار فردا (چهارشنبه) تیمش مقابل ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی گفت: برای این بازی همه بازیکنان ما آماده هستند و به زمین می رویم تا بتوانیم بهترین اتفاق ممکن را رقم بزنیم و خیلی راحت راهی مرحله نیمه نهایی شویم. 

اسدی اضافه کرد: بازیکنان گسترش، بازیکنان خوبی هستند اما یکسری بدشانسی هادر کنار اشتباهات فردی که برای هر تیمی رقم می خورد، ما را از خواسته مان دور کرد. حالا می خواهیم در بازگشت به جام حذفی، کار بزرگی انجام دهیم و از سد ذوب آهن بگذریم. 

این مدافع باتجربه با اشاره به قدرت ذوب آهن گفت: آنها در این هفته، پرسپولیس را در لیگ برتر شکست دادند و صاحب 6 پیروزی از 7 بازی خود هستند که همین امر، قدرت شان را نشان می دهد. همچنین ذوب آهن به عنوان مدافع قهرمانی جام حذفی وارد زمین می شود و این موضوع، کارمان را سخت می کند ولی انجام دادن این کار سخت، واقعا لذتبخش است. 

اسدی در نهایت گفت: در سال 92 با تراکتورسازی تبریز توانستیم به قهرمانی جام حذفی برسیم. امسال هم می خواهیم بار دیگر آن افتخار  را تکرار کنیم و دوباره، یک قهرمانی دیگر به شهر تبریز هدیه بدهیم. امیدوارم بتوانیم با قدرت از سد ذوب آهن بگذریم و به نیمه نهایی و سپس قهرمانی در این دوره برسیم. 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی