نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تماس باشگاه تراکتورسازی با دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس باعث شد که این دو در نیم فصل سرباز شوند.

پشت پرده سرباز شدن دو ستاره پرسپولیس

امید عالیشاه و احمد نوراللهی که در ابتدای فصل با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل مشکلی برای همراهی با تیم فوتبال پرسپولیس نداشتند ناگهان در نزدیکی نیم فصل دفترچه اعزام به خدمت خود را گرفتند تا به عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی تبریز ملحق شوند.

حال سوال این جاست که چرا این دو بازیکن درست در نیم فصل با این مشکل مواجه شدهاند؟ این در حالی است که یک ماه پیش، این دو بازیکن همراه پرسپولیس به دوبی رفتند که همین موضوع نشان میدهد که آنها یک ماه قبل سرباز نبودند.

ظاهرا تماس مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز با امید عالیشاه و احمد نوراللهی باعث شده که این دو بازیکن پیش از رسیدن نیم فصل از دانشگاه انصراف بدهند و مدارک اعزام به خدمت خود را تکمیل کنند.

گویا شخصی از باشگاه تراکتورسازی تبریز به این دو بازیکن اعلام کرده است که اگر در نیم فصل به تراکتورسازی ملحق نشوید، در پایان فصل این باشگاه دیگر نمیتواند بازیکن سرباز جذب کند. بنابراین اگر قرار باشد در پایان فصل به یک تیم نظامی بروید باید در لیگ دسته یک به فوتبالتان ادامه دهید.

همین موضوع باعث شد که دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس جدایی از تیم محبوب خود را کلید بزنند تا بتوانند دوران سربازی خود را در یک باشگاه لیگ برتری ادامه دهند که خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتوگو با ایسنا این خبر را تایید کرد.

در همین زمینه، سردار مهرعلی باران چشمه، رئیس تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح درباره این شایعه که باشگاههای نظامی که فصل بعد در لیگ برتر باشند نمیتوانند بازیکن سرباز جذب کنند، اظهار کرد: من نمی دانم چه کسی این شایعه را مطرح کرده است. از دیروز این بحث در محافل ورزشی به وجود آمده و تا به حال چندین بار به صورت مستقیم و غیر مستقیم از من پرسیدهاند که آیا چنین موضوعی درست است یا نه و باید بگویم که این موضوع کاملا کذب است.

او ادامه داد: باشگاههای نظامی چه آنهایی که در لیگ برتر بازی میکنند و چه تیمهایی که در دسته های پایینتر حضور دارند کما کان میتوانند با هماهنگی تربیت بدنی مجموعه خود و ستاد کل نیروهای مسلح اقدام به جذب بازیکن سرباز کنند. متاسفانه نمی دانم این شایعه از کجا به وجود آمده و برای ما هم دردسر ایجاد کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی