نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: تلاش مى‌کنیم با کسب سه امتیاز بازى برابر سایپا، تیم را براى اصلى‌ترین و مهم‌ترین مرحله کار، یعنى نیم فصل دوم آماده کنیم.

کاظمی: می‌خواهیم تیم را برای نیم‌فصل دوم آماده کنیم

 فرهاد کاظمى با اشاره به شرایط فعلى تیمش در آستانه دیدار با سایپا در آخرین دیدار دور رفت رقابتهاى لیگ برتر امسال اظهار داشت: در دو هفته گذشته برنامه ریزىهاى جدى براى ارتقا سطح روحى و روانى بازیکنان را در دستور کارمان قرار داده بودیم و خوشبختانه بازیکنان از لحاظ روحى و روانى و نشاط جمعى در شرایط و وضعیت ایدهآل قرار گرفتهاند و ما تلاش مىکنیم با کسب سه امتیاز بازى برابر سایپا، تیم را براى اصلىترین و مهمترین مرحله کار، یعنى نیم فصل دوم و آغاز روند صعودیمان در جدول آماده کنیم.

وى افزود: در حال حاضر جداى از وضعیت خوب روحى و روانى بازیکنان  تیم از نظر فنى هم به شرایط لیگ برگشته و من به هواداران اطمینان مىدهم روزهاى خوبى پیش روى تیمشان در نیم فصل دوم قرار خواهد گرفت. 

سرمربی ماشینسازی در خصوص دغدغهها و نگرانىهاى هواداران ماشین سازى تصریح کرد: نگرانى هواداران نجیب و خوب ماشین سازى در شرایط فعلى قابل درک و احترام است ولى من اطمینان مىدهم که به هیچ عنوان در مورد بقاى تیمشان در لیگ برتر اصلا شک نکنند و ما تمام تلاشمان را براى بقا تیم در درجه اول و کسب رتبه تک رقمى در درجه دوم به کار خواهیم بست و این هدف بدون تردید محقق خواهد شد.  

کاظمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه حمایت جدى و مسئولان اعضاى شوراى اسلامى شهر، شهردار تبریز، مدیریت و هیئت مدیره باشگاه و هواداران و کنار اینها، رسانههاى آذربایجان از تیم ماشینسازى وجود داشته و دارد و تداوم همین حمایتها کنار تلاش و عزم بازیکنان و کادر فنى، زمینه را براى احیا دوباره تیم و خروج از شرایط فعلى فراهم خواهد کرد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی