نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکست برابر نفت، آخرین امید به قهرمانی و بالا بردن جام توسط استقلال منصوریان را از بین برد تا با مختومه شدن پرونده آبی‌ها در جام حذفی، روزشمار برای تغییرات احتمالی روی نیمکت تیم محبوب پایتخت به کار بیفتد.

سرمربی سابق بایرن مونیخ به جای منصوریان

به گزارش روزنامه خبرورزشی، البته ماجرای تغییرات تنها به این بازی خلاصه نمیشود چون استارت این موضوع بعد از بازی با تراکتورسازی و شکست برابر تبریزیها خورده بود و کار به نشست هیأتمدیره هم کشید تا اعضای حاضر در این نشست بعد از بررسی تمامی جوانب و شرایط پیرامون استقلال، این بار موضوع استفاده از مربی خارجی به جای سرمربی فعلی را جدیتر از همیشه در دستور کار قرار دهند.

آخرین نشست هیأتمدیره استقلال با اتفاقات و حاشیههای زیادی توأم بود که در این مدت کاملاً به آن پرداخته شده است اما تنها نکتهای که کمتر به آن اشاره شد به برنامههای یکی، دو نفر از اعضا درخصوص احتمال استفاده از مربی خارجی به جای گزینههای فعلی برمیگشت که در آن مقطع زیاد جدی گرفته نشد اما با از دست رفتن دومین جام قهرمانی آن هم بعد از شکست برابر نفت در یکچهارم نهایی جامحذفی، این موضوع جدی تلقی شد چون اعضای هیأتمدیره استدلالهای جالبی برای مربی آینده استقلال داشتند که همه نگاهها را معطوف به باز شدن پرونده مربی خارجی میکرد. یکی از این استدلالها در نوع خود جالب بود چون عضو هیأتمدیره باشگاه که رزومه چند مربی سرشناس خارجی را آماده و به هیأتمدیره ارائه داد، مدعی بود استقلال به قدری حاشیه دارد که مربی باهوش و زیرکی همچون علیرضا منصوریان با سابقه چندین سال بازی برای تیم نتوانست آنها را مدیریت کند به همین خاطر قطعاً گزینههای داخلی دیگر هم از چنین قدرتی برخوردار نخواهند بود ضمن اینکه سود بردن از مربی خارجی میتواند باشگاه را در مسیر پیشرفت و موفقیت قرار دهد.

هیأتمدیره استقلال با توجه به اینکه اختلاف با صدرنشینان لیگ برتر بیشتر از آن چیزی شد که تصورش میرفت، عملاً روی قهرمانی حذفی حساب باز کرده بود اما با ناکامی در این راه حالا تنها بازی پلیآف لیگ قهرمانان و رسیدن به مرحله گروهی این تورنمنت برایش مهم تلقی میشود. یکی از اعضا که دوست نداشت نامی از او برده شود با تأیید این مسئله گفت: «بردن السد قطر در بازی پلیآف 19 بهمن ماه حالا به اصل برنامهها تبدیل شده است و ناکامی در این بازی اصلاً اتفاقی نیست که خوشایند اعضای هیأتمدیره و طرفداران باشد به همین خاطر اگر بنا به تغییرات باشد، الان وقت مناسبی است چون هم لیگ برتر به نیمفصل رسیده، هم با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی مربی جدید میتواند تغییرات مد نظرش را در تیم انجام دهد. ضمن اینکه تا بازی با السد هم فرصتی نزدیک به دو ماه باقیمانده و کادر فنی جدید میتواند افکارش را به تیم دیکته کند». با این حساب میتوان تغییرات و حضور مربی خارجی را در استقلال جدیتر از همیشه تصور کرد.

همه این اتفاقات توأم شد با رزومه سه گزینه خارجی مدنظر عضو هیأتمدیره که مورد توجه اکثریت اعضا نیز قرار گرفت. در این فهرست نام و رزومه سه مربی سرشناس و نامآشنا درج شده بود که فلیکس ماگات آلمانی در صدر فهرست دیده میشود. مربی سرشناسی که بعد از اخراج از فولام انگلیس سر از چین درآورد و در سرزمین اژدهای سرخ آسیا مربیگری میکند و هدایت شاندونگ را برعهده دارد. بنا بر ادعای عضو هیأت مدیره، مدیر برنامههای ماگات اعلام آمادگی کرده تا این مربی را به ایران بیاورد؛ گرچه بعید به نظر میرسد او با قرارداد سنگین مالی با باشگاه چینی حاضر به فسخ قرارداد و حضور در تهران شود. بعد از ماگات از یک مربی سرشناس ایتالیایی که تا چند ماه پیش در سری A ایتالیا مربیگری میکرد، به عنوان گزینه دوم نام برده شده است و گزینه سوم هم کسی نیست جز دراگان اسکوچیچ کروات که در این سالها کم از او به عنوان گزینه هدایت استقلال نام برده نشده است! مردی که اطراف او حاشیهها و شایعات زیادی وجود دارد و هیچگاه نیز حضورش روی نیمکت استقلال جدی نشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی