۰
پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در یک بازی دراماتیک و در حالی که از نفت تهران پیش افتاده بود، شکست خورد و از گردونه جام ‌حذفی کنار رفت.

آبیها در این دیدار هم از نظر فنی باختند، هم از نظر اخلاقی چرا که سکوهایشان در این مسابقه شاهد فحاشی عجیب به اسطوره فوتبال کشورمان بود و بعید میدانیم در هیچجای دنیا به اسطوره فوتبالشان این چنین بیاحترامی کنند. از نظر فنی میتوان گفت تفاوت استقلال با نفت در داخل زمین تنها ایمان مبعلی بود، همان بازیکنی که کادر استقلال در ابتدای فصل او را نخواست. «مهندس» ابتدای فصل تمایل داشت به استقلال برگردد و با پیراهن تیم محبوبش از دنیای فوتبال خداحافظی کند ولی منصوریان او را نخواست تا در نفت بماند و او که پیش از این با زدن تکل روی پای دایی به سوژه دائمی مطبوعات تبدیل شده بود، حالا برای تیم دایی تکل بزند و گل بسازد.

مبعلی در بازی با استقلال و در حالی که تیم منصوریان تنها 15 دقیقه با صعود به جمع 4 تیم برتر جام حذفی فاصله داشت، 2 گل ساخت و این بار تکل دوپا روی استقلال رفت و باعث حذف تیم محبوبش از ادامه بازیهای حذفی شد و البته داغ دل سکوهای آبی را تازه کرد که چرا نباید چنین بازیکن تکنیکی و تأثیرگذاری در ترکیب تیمشان داشته باشند؟!

بدون شک  مبعلی در شب یلدا ستاره تیمش بود و حالا منصوریان و کادرش از اینکه «مهندس» را نخواستند پشیمان هستند ولی این پشیمانی دیگر فایدهای ندارد و شاید روزی که دایی راضی به جدایی مبعلی و بازگشت این بازیکن به استقلال شود، دیگر منصوریان روی نیمکت این تیم نباشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی