نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که سرمربی تیم ملی ایران برای ملاقات با دخترش راهی آفریقای جنوبی شده است، اما از این سفر به عنوان مذاکرات پشت‌پرده این مربی با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی برای هدایت این کشور یاد می‌شود.

ملاقات کی‌روش با دخترش در ژوهانسبورگ حاشیه‌ساز شد!

 کارلوس کیروش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران که بعد از دیدار تیمهای ملی کشورمان و سوریه برای سپری کردن دوران مرخصی راهی کشورش شده بود، اینروزها و قبل از بازگشت به ایران راهی کشور افریقای جنوبی شده است تا با دخترش ملاقات کند.

به گزارش سایت ساکر البته طی دو سال گذشته همواره شایعه سرمربیگری کیروش با وجود داشتن قرارداد او با فدراسیون فوتبال ایران وجود داشته است و اینبار نیز با حضور کیروش در ژوهانسبورگ یکبار دیگر این شایعات قوت پیدا کرده است.

از سوی دیگر فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی طی هفته جاری قرار است در جلسهای سرنوشتساز در خصوص ماشابا سرمربی فعلی تیم ملی این کشور تصمیمگیری کرده، هرچند که از شواهد پیداست که برکناری این سرمربی از گزینههای جدی فدراسیون آفریقای جنوبی به شمار میرود.

بنابراین همزمان شدن حضور کیروش در آفریقای جنوبی دوباره شائبهبرانگیز شده، هرچند که سرمربی تیم ملی ایران برای ملاقات با دخترش عازم منطقه SIYA در ژوهانسبورگ شده و شاید حتی این دو موضوع جداگانه از یکدیگر پیگیری شود.

فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی قرار است تا پایان هفته تصمیم نهایی را در خصوص ماشابا بگیرد، اما نکتهای که باعث امیدواری هواداران فوتبال در آفریقای جنوبی در خصوص سرمربیگری کی روش شده این است که مسئولان فدراسیون این کشور آفریقایی اذعان دارند که ارتباط تنگاتنگی بین آنها و سرمربی پرتغالی وجود دارد.

خبرنگار ساکر آفریقای جنوبی در ادامه این گزارش نوشته است: کیروش چند سالی است که سرمربی ایران شده و در این مدت تیم ملی این کشور سیر صعودی خوبی داشته و از همه مهمتر اینکه استعدادهای خوبی توسط کیروش کشف شده است.

با همه این تفاسیر کیروش با وجود اینکه سرمربی ایران است، همچنان مدنظر فدراسیون آفریقای جنوبی برای سرمربیگری این تیم قرار داشته و یکی از کاندیداها محسوب میشود، هرچند که او در سال 2000 نیز دو سالی حضور روی نیمکت آفریقای جنوبی را تجربه کرده است.

به گزارش ساکر با وجود همه شایعات باید اعتراف کرد که هنوز هیچ قراردادی بین فدراسیون آفریقای جنوبی و کیروش بسته نشده،اما به دلیل اینکه هفته بعد خداحافظی ماشابا قطعی خواهد شد، این جای خالی وجود خواهد داشت و چه کسی بهتر از کیروش!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی