۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بر خلاف اخباری که پیش از این منتشر شده بود بازیکنان منچستریونایتد می‌توانند دو روز به مرخصی کریسمس بروند.

لشكر منچستری‌ها در لندن

به گزارش روزنامه خبرورزشی، برخلاف اخباري كه پيش از اين منتشر شده بود، ژوزه مورينيو به بازيكنان منچستريونايتد آنقدرها هم سخت نگرفته و شياطينسرخ ميتوانند تعطيلات دو روزهاي براي كريسمس داشته باشند. دليل نرم شدن آقاي خاص پيروزيهاي اخير منچستريونايتد است كه باعث شد او تصميم بگيرد دو روز مرخصي ويژه كريسمس به بازيكنان تيمش بدهد اما برنامه بازيكنان منچستريونايتد براي اين تعطيلات كوتاه پيش از «باكسينگدي» چيست؟ اين سؤالي است كه روزنامه «ديليميل» به آن پاسخ داده است.

 

كاپيتان و لشكرش در سرزمين عجايب

اين فصل براي وين روني يكي از فصلهاي خاص و عجيب دوران بازياش بوده. هنوز هم زمزمههاي جدايي او شنيده ميشود به دليل اينكه جايگاه ثابتي در تركيب منچستريونايتد ندارد. كاپيتان دو روز مرخصي خودش را در پايتخت انگليس سپري خواهد كرد. او با خانوادهاش راهي لندن ميشود تا روز يكشنبه در جشن خاصي براي كريسمس حضور پيدا كند. «سرزمين عجايب زمستاني لندن» محلي است كه علاوه بر وين روني برخي ديگر از بازيكنان منچستريونايتد تصميم گرفتهاند كريسمس را آنجا جشن بگيرند. برنامه مايكل كريك، ماركوس رشفورد، فيل جونز، كريس اسمالينگ، جسي لينگارد و سم جانستون دروازهبان سوم تيم هم مثل كاپيتان منچستريونايتد است. بازيكنان منچستريونايتد ميتوانند در اين محل علاوه بر استراحت از برنامهها و جاذبههاي ديدني آن لذت ببرند. يكي از مسئولان اين سرزمين عجايب زمستاني با تأييد حضور بازيكنان تيم پرافتخار ليگ برتر ميگويد: «برخي از آنها ميآيند تا در منطقه VIP اينجا اقامت داشته باشند. البته برخي ديگر هم تصميم گرفتهاند تعطيلاتشان را در منطقه ديگري از همين مكان سپري كنند.

 

بازيكني كه استراحت ندارد

همه بازيكنان منچستريونايتد برنامه استراحت ندارند. نكته جالب در اين بين حضور مروان فليني در شهر ميلان ايتالياست. او روزهايي كه ديگر بازيكنان استراحت ميكنند را به مسئله حضورش در تيم آثميلان اختصاص خواهد داد. گفته ميشود هافبك بلژيكي منچستريونايتد پس از اينكه شرايط خودش را چندان خوب نميبيند، ترجيح داده هرچه زودتر اولدترافورد را به مقصد ايتاليا ترك كند. به نوعي عملكرد ضعيف او باعث شده تا استراحت كريسمس خودش را هم خراب كند.

 

آقاي خاص باز هم در هتل

ژوزه مورينيو بيشتر از اينكه بازيكنانش را جريمه كند، خودش را جريمه كرده است. او سفري در اين دو روز نخواهد داشت و تصميم گرفته وقتش را در شهر منچستر بگذراند. هتل «لاوري» هتل معروف شهر منچستر كه مربيان و فوتباليستهاي زيادي هم در آن اقامت داشته و دارند، جشن و برنامههاي خاصي به مناسبت كريسمس دارد كه سرمربي پرتغالي منچستريونايتد وقت آزادش را در آن سپري خواهد كرد. البته لازم به ذكر است هنوز هم مورينيو تصميم به جدايي از هتل نگرفته و برايش سخت است كه به تنهايي در منزلي كه باشگاه برايش تدارك ديده سكونت كند چرا كه خانوادهاش همچنان در لندن زندگي ميكنند. بدين ترتيب آقاي خاص جشن كريسمس را جاي دوري نميرود و همانجايي كه حضور دارد، سپري خواهد كرد. البته خانواده مربي منچستريونايتد سفرهاي متعددي به شهر منچستر دارند و احتمالاً روز كريسمس هم آنها در كنار ژوزه خواهند بود. گفته ميشود دليل تصميم به ماندن در شهر منچستر بررسي برنامههاي روزهاي حساس «باكسينگدي» است. روزهايي كه منچستريونايتد به طور فشرده مثل ديگر تيمهاي انگليسي بايد به مصاف رقبا برود. البته از گوشه و كنار خبر رسيده زير نظر گرفتن پروسه انتقال ويكتور ليندلوف مدافع سوئدي بنفيكا و ديگر انتقالهاي زمستاني هم دليل ديگر ماندن مورينيو در منچستر است.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی