نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای اخیر از فلیکس ماگات به عنوان یکی از جانشینان احتمالی علیرضا منصوریان نام برده شده است.

ماگات به پیشنهاد استقلال پاسخ داد

از ماگات اخیرا به عنوان یکی از جانشینان احتمالی علیرضا منصوریان نام برده شد در حالی که در جلسه مدیر عامل باشگاه استقلال با وزیر ورزش و جوانان بر حمایت از علیرضا منصوریان تاکید شده و مدیر عامل هم اعلام کرده برای برکناری علیرضا منصوریان و جذب مربی جدید اصلا مذاکره ای نداشته است.

اما آیا واقعا با ماگات صحبتی در این زمینه شده است؟ مربی سابق بایرن مونیخ که این روزها در شهر مونیخ بسر می برد درپاسخ به این سوال به دکتر مهرداد ناظمی دوست ایرانی اش گفت: « مشخصا از ایران و از باشگاه استقلال تماسی با من گرفته نشده! من تا پایان فصل با تیم شاندونگ چین قرارداد دارم و طبیعتا تا پایان این قرارداد نمی توانم با تیم جدیدی وارد مذاکره شوم.»

ماگات در واکنش به این سوال که آیا علاقمند به حضور در ایران هست یا نه و اگر باشگاه استقلال به وی پیشنهاد حضور در راس کادر فنی این تیم را دهد، می پذیرد یا نه؟ گفت: « اگر پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال به دست من برسد حتما آن را بررسی خواهم کرد. من یک سری فاکتورها برای کار کردن دارم که در موقع پیشنهاد این فاکتورها را مورد بررسی قرار می دهم. اینکه به کار در فوتبال ایران علاقمند هستم یا نه؟ از پاسخ سوالی که به این سوال دادم مشخص است.»

پیش تر و در ابتدای فصل صحبت از حضور ماگات در تیم خونه به خونه بود. گویی باشگاه از علی کریمی خواسته بود که مقدمات حضور ماگات را در این تیم مهیا کند که ظاهرا مذاکراتی در این زمینه صورت نگرفت یا اینکه مذاکرات به خوبی پیش نرفت.

مربی سابق بایرن مونیخ بعد از دو سال بیکاری هدایت تیم شاندونگ لوننگ چین را برعهده گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی