۰
سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه سایپا تأکید کرد که مدافع تیم‌شان را به پرسپولیس نمی‌دهد و خودشان به این بازیکن نیاز دارند.

درویش: بازیکنمان را به پرسپولیس نمی دهیم !

رضا درویش در خصوص اینکه سایپا برای تقویت در نیمفصل دوم  چه اقداماتی در نقلوانتقالات خواهد داشت، گفت: ما منتظریم آخرین بازی نیمفصلمان با ماشینسازی برگزار شود و سپس در این خصوص اقدام خواهیم کرد. کادرفنی هنوز لیستی به ما ارائه نکرده و بعد از بازی با ماشینسازی جلسه خواهیم داشت. البته شاید یکی دو بازیکن خارجی و یکی دو بازیکن داخلی جذب کنیم تا نقاط ضعفمان را در نیمفصل دوم بپوشانیم.

وی درباره اینکه شایعه شده پرسپولیس تمایل به جذب سیامک کوروشی، مدافع میانی سایپا دارد، تصریح کرد: اصلاً هیچ بحثی در این خصوص با ما نشده و پرسپولیسیها نیز درخواستی نداشتند. با این حال شما فکر میکنید منطقی است که ما بخواهیم کوروشی را به تیم دیگری بدهیم؟ کوروشی در همه بازیهای این فصل ما حضور داشته و بازیکن اصلی ماست و وقتی خودمان به او احتیاج داریم، معقول نیست که بازیکنمان را به پرسپولیس بدهیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره آخرین وضعیت مسعود حسنزاده برای جدایی از این تیم اظهار داشت: سه چهار پیشنهاد داخلی برای حسنزاده آمده است و او یک پیشنهاد خارجی هم دارد. باید با وی صحبت کنیم و این موضوع بررسی شود که میخواهد در به تیمهای داخلی برود یا لژیونر شود و پس از آن مذاکراتمان را انجام دهیم. خود این بازیکن باید تصمیم بگیرد و پس از آن ما وارد مذاکره با باشگاه خواهان او خواهیم شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی