نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست سازمان لیگ گفت: فینال جام حذفی فوتبال پس از پایان لیگ برتر در خرمشهر برگزار می‌شود.

بهاروند: فینال جام حذفی پس از پایان لیگ برگزار می‌شود

حیدر بهاروند با اشاره به برنامهریزیهای سازمان لیگ  برای برگزاری مسابقات فوتبال اظهار داشت: تمام تلاش سازمان لیگ، برگزاری منظم مسابقات باشگاهی در همه ردههاست ضمن اینکه با همکاری و تعامل سازنده مربیان و مدیران باشگاهها حداکثر همکاری را با سازمان تیمهای ملی و کادرفنی تیم ملی بزرگسالان انجام میدهیم. من و همکارانم در سازمان لیگ حامی منافع تمامی باشگاهها هستیم. همه اهالی فوتبال هم اذعان دارند که برگزاری مسابقات باشگاهی برای داشتن تیم ملی مقتدر است تا تیم ملی بتواند به جام جهانی 2018 صعود کند.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، همکارانم در کمیته مسابقات تلاش کردهاند که نهایت همکاری با باشگاههای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را انجام بدهند. این تیمها نمایندگان جمهوری اسلامی ایران هستند و موفقیت آنها به معنی موفقیت فوتبال کشورمان در قاره آسیاست.

سرپرست سازمان لیگ با اشاره به برگزاری مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: نیمه نهایی جام حذفی روز 10 و 11 دی ماه برگزار میشود تا فینالیستهای جام حذفی مشخص شوند. برای حفظ هیجان فوتبال در لیگ برتر و جام حذفی، فینال مسابقات حذفی پس از برگزاری لیگ برتر در خرمشهر برگزار خواهد شد. البته زمان فینال مسابقات پس از برگزاری مسابقات نیمه نهایی اعلام میشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی