۰
سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم استقلال خوزستان اعلام کرد که از سوی همنام تهرانی تیم تحت نظرش برای جذب زهیوی نامه‌ای به باشگاه نرسیده است.

زهیوی به یک شرط در استقلال خوزستان می ماند

سیروس پورموسوی در خصوص اینکه باشگاه استقلال تهران رسماً  اعلام کرد مهدی رحیم زهیوی را میخواهد و برای جذب این بازیکن به باشگاه استقلال خوزستان نامه زده است، گفت: من هم این موضوع را شنیدم، اما تا ساعت 16 امروز که باشگاه باز بود، نامهای در این خصوص به دست ما نرسید. من از رحیم زهیوی، بیتسعید و بقیه بچهها فرصت خواستم تا مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: تاکنون فقط جدایی عزتالله پورقاز و جلال عبدی از جمع ما قطعی شده است و از بقیه خواستم تا فرصت بدهند تا مشکلات را حل کنیم. مسئلهای که من آن را قطعی میدانم و از آن مطمئن هستم، این است که اگر مشکلات حل شود همه بچهها میمانند. زهیوی، بیت سعید و سایر بچهها از صمیم قلب تیمشان را دوست دارند و همدل هستند. آنهایی که استان و شهرشان را دوست دارند، مطمئناً با حل شدن مشکلات در تیم میمانند. به شرطی که مسئولان ما تکانی بخورند و به فکر تیم باشند تا ما نماینده خوبی در آسیا باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که در خصوص جدایی بازیکنان مدیریت باشگاه تصمیم میگیرد و در واکنش به این مسئله که آیا بازیکنان با متمم قراردادشان میتوانند بدون نظر مدیریت باشگاه رضایتنامه بگیرند، گفت: من از متمم قرارداد خبر ندارم و باور کنید متمم هیچکدام از بازیکنان را ندیدهام.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی