۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به بررسی برخی بازیکنانی خواهیم پرداخت که در نقل‌و‌انتقالات زمستانی بوندس‌ليگا بیش از همه مورد توجه هستند.

شايعات نقل‌و‌انتقالات زمستان 2017 در بوندس‌ليگا

به گزارش خبرورزشی، با نزديك شدن به فصل نقلوانتقالات زمستاني فوتبال اروپا باشگاهها به فكر برطرف كردن نقاط ضعف خودشان در اين بازه زماني هستند. بوندسليگا مطابق معمول به خواب زمستاني يك ماهه رفت و البته مربيان خوابهايي هم براي تيمهاي خودشان ميبينند. برخي نيازي نميبينند به تركيب تيمشان دست بزنند اما آنهايي كه در نيمفصل اول مشكلاتي داشتهاند اينطور فكر نميكنند. باشگاههاي بوندسليگاي آلمان برخلاف هميشه اين فصل نشان دادهاند زياد صبور نيستند و تا پايان هفته شانزدهم 7 مربي از كار بركنار شدهاند. در نقلوانتقالات زمستاني هم به نظر ميرسد برنامههاي مختلفي براي جذب بازيكن جديد داشته باشند و امروز به مرور شرايط برخي از بازيكناني خواهيم پرداخت كه بيش از همه امكان پوشيدن پيراهن تيم جديد را دارند.

 

چيچاريتو

او را ميتوان يكي از بدشانسترين مهاجمان ساليان اخير فوتبال دنيا لقب داد. مهاجمي كه هميشه عملكرد خوبي در منچستريونايتد داشت اما توجهي به او نشد، در دوران قرضياش در رئالمادريد هم در دقايق اندكي كه بازي كرد مثمرثمر بود اما قراردادش تمديد نشد تا راهي بوندسليگا شود و در آلمان دوباره خودي نشان دهد. حالا باشگاههاي ليگ برتري به دنبال پر كردن جاي خالي برخي از بازيكنانشان با خاوير ارناندس مكزيكي هستند. از ليورپول و تاتنهام به عنوان مشتريان اين بازيكن نام برده ميشود. با توجه به جايگاه بايرلوركوزن بعيد نيست او تصميم به ترك تيمش بگيرد.

 

مكس مِير

ستاره جوان تيم شالكه كه از او به عنوان شماره 7 آينده تيم ملي آلمان نام برده ميشود مشتريان ليگ برتري دارد. باشگاه شالكه كه در ساليان گذشته ستارههاي زيادي را از دست داده نميخواهد مِير را راحت از دست بدهد اما تاتنهاميها اصرار دارند كه اين هافبك تكنيكي 21 ساله را به وايتهارتلين ببرند. درخشش مِير در المپيك 2016 ريو باعث شد تا او بيشتر مورد توجه قرار بگيرد.

 

فوزي غلام

كارلو آنچلوتي چندان تمايلي ندارد با عجله بازيكن بخرد و تابستان گذشته هم با جذب فقط دو بازيكن اين را نشان داد. او وسواس زيادي روي خريد بازيكن جديد دارد. گفته ميشود فوزي غلام مدافع چپ الجزايري ناپولي كه دو فصل اخير در اين تيم عملكرد خوبي داشته گزينه كارلتو است و شايد انتقال اين بازيكن حتي در ماه ژانويه اتفاق بيفتد.

 

مانولو گابياديني

ولفسبورگ مشكلات عديدهاي اين فصل داشته و قرار گرفتن در پايين جدول باعث شده تا آنها بيش از تيمهاي ديگر به فكر تقويت خودشان باشند. مانولو گابياديني مهاجم ناپولي كه پيشنهادهاي جدي از ليگ برتر انگليس دارد پيشنهاد خوبي هم از گرگهاي آلماني دريافت كرده. او كه در ناپولي كمتر مورد توجه قرار ميگيرد، ميداند با حضور در ولفسبورگ ميتواند بازيكن ثابت باشد و خودش را ثابت كند.

 

فابين شار

نمايشهاي خوب فابين شار مدافع سوئيسي هوفنهايم هم باعث شد تا اين بازيكن چند پيشنهاد خوب از ليگ جزيره داشته باشد. رسانههاي انگليسي اخيراً شارِ 25 ساله را نزديك به وستبرومويچ ميدانند و شايد در ماه ژانويه انتقال بازيكن ثابت خط دفاعي هوفنهايم به تيم انگليسي نهايي شود. خط دفاعي هوفنهايم فصل جاري نقطه قوت تيمي بوده كه هنوز شكستي در پروندهاش در بوندسليگا ندارد.

 

نيكلاس سوله

ديگر مدافع هوفنهايم هم چند پيشنهاد بسيار خوب دارد. از تيمهاي بزرگ انگليسي نظير چلسي، آرسنال و ليورپول گرفته تا بايرنمونيخ. البته اخيراً شايعه شده كه بايرنيها با هوفنهايم براي انتقال سوله به توافق رسيدهاند و به نوعي اين بازيكن را پيشخريد كردهاند اما به طور رسمي چنين خبري اعلام نشده است. گفته ميشود با استفاده از بند آزادسازي 20 ميليون يورويي سوله بايرني شده. سوله 21 ساله هم يكي از بازيكناني است كه در المپيك 2016 ريو خودش را نشان داد و حتي توسط يواخيم لو به تيم ملي بزرگسالان آلمان هم دعوت شد.

 

ماريانو

رئاليها مهاجمي به نام «ماريانو دياس مِخيا» دارند كه زيدان به بازي او علاقه زيادي دارد اما با وجود ستارههاي پرتعداد كهكشانيها بازي به او نميرسد. شايد با توجه به ترافيك خط حمله رئالمادريد ماريانو به صورت قرضي راهي بوندسليگا شود تا در تيم اينتراخت فرانكفورت توپ بزند. اين مهاجم كه اصليتي دومنيكني دارند در صورت جدايي هريس سفروويچ سوئيسي جانشين او خواهد شد.

 

هولگر بادشتوبر

تعجب نكنيد! شايد سرانجام باشگاه بايرنمونيخ راضي شود مدافع هميشه مصدومش را به فروش برساند. البته احتمال وقوع اين شايعه كم است اما گفته ميشود هامبورگ كه مثل ساليان اخير باز هم از خط دفاعياش ضربه ديده و در رده شانزدهم قرار دارد روي بادشتوبر دست گذاشته تا خط دفاعياش را با بازيكن باسابقه مونيخيها ترميم كند. البته خريد بادشتوبر 27 ساله هم ريسك است چراكه بعيد نيست او باز هم مصدوم شود!

 

ريشدلي بازوئر

در ماههاي اخير به دفعات خبر انتقال ريشدلي بازوئر هافبك جوان تيم آژاكس به تيمهاي ليگ برتري يا سري A به گوش رسيد و حتي برخي رسانهها مدعي شدند اين بازيكن ميخواهد راهي تيم ميلان ايتاليا شود اما در نهايت او ترجيح داد در تيمي بازي كند كه بتواند خودش را بهتر نشان دهد. گفته ميشود بازوئر با ولفسبورگ پيشقرارداد امضا كرده و به زودي به عنوان بازيكن گرگها رسماً معرفي خواهد شد.

 

سباستين رودي

عملكرد هوفنهايم در فصل جاري باعث شده تا بازيكنان مطرح اين تيم پيشنهادهاي متعددي داشته باشند. در راستاي پيوستن احتمالي نيكولاس سوله به بايرنمونيخ گفته ميشود سباستين رودي هم شرايط مشابهي دارد و بايرنيها براي جذب او با هوفنهايم به توافق رسيدهاند. رودي كه فوتبال حرفهاي را در اشتوتگارت آغاز كرد با هوفنهايم چهره شد و بعضاً به تيم ملي آلمان هم دعوت ميشود. دو پسته بودن او كه ميتواند در خط هافبك و دفاع راست بازي كند يكي از دلايلي مهمي است كه باوارياييها به دنبال او هستند. ظاهراً كارلتو اين بازيكن را براي جانشيني فيليپ لام ميخواهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی