نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال تهران کم‌کم به ثبات می‌رسد. منصوریان برای رسیدن به چنین ثباتی، ماه‌ها در استقلال سختی کشید و تحت فشار قرار گرفت. بعضی‌ها گفتند باید از استقلال برود و بعضی‌ها هم پشتش ایستادند. او حالا در استقلال به جایی رسیده که انگار یک بار دیگر، روی نیمکت این تیم متولد شده است.

هشدار جدی کادرفنی استقلال به بازیکنان به بهانه رحمتی

به گزارش روزنامه خبرورزشی، میگفتند اگر استقلال به سپاهان میباخت، منصوریان برکنار میشد به همین دلیل تساوی مقابل این تیم و ارائه یک بازی خوب، به منزله تمدید حضور او در کنار استقلال بود. منصوریان هنوز زمان نیاز دارد تا به ثبات روی نیمکت استقلال برسد.

او میداند که هنوز پایههای این نیمکت سست است و اگر در ادامه راه نتواند موفق باشد، این بار زمانش تمدید نخواهد شد.

منصوریان با سختی زیادی توانسته حضورش را در استقلال تمدید کند به همین خاطر نمیخواهد این فرصت به سادگی از دست برود.

او میخواهد در ادامه راه سفت و محکمتر برخورد کند. هر چند منصوریان از ابتدای فصل تلاش کرد حاشیههای استقلال را مهار کند اما به دلیل نتایجی که تیم بهدستآورد، ناخودآگاه حاشیه وارد تیم او شد.

 چند بازیکن بیانضباطی کردند و در حال حاضر منصوریان رابطه خوبی با چند ستاره نامیاش ندارد. از طرفی ماجرای رحمتی باعث شده سرمربی استقلال به بازیکنان دیگر بابت بروز حواشی احتمالی هشدار جدی دهد. کادر فنی استقلال تصمیم گرفته تا حتی جلوی کوچکترین حاشیه را بگیرد و به همین دلیل تصمیم گرفتهاند هرکس جو تیم را به هم بریزد، به شدت تنبیه شود.

 منصوریان و دستیارانش نگران پارهای از اتفاقات در استقلال هستند و نمیخواهند حاشیه به تیمشان ضربه بزند. سر ماجرای بختیار رحمانی و عدم برخورد قاطع کادر فنی با این بازیکن، استقلال با مشکلاتی روبهرو شد و منصوریان خیلی زود متوجه شد نباید به سادگی از کنار آن عبور میکرد.  او البته بعدها بختیار را با اولین بیانضباطیاش از ترکیب به طور کلی بیرون گذاشت و حتی در بازی آخر نامش را از لیست 18 نفره تیم خط زد. استقلال کمبود بازیکن ندارد و به همین خاطر دست منصوریان برای برخورد با بازیکنان باز است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی