نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پتروشيمي با پايان نيم‌فصل اول ليگ برتر بسكتبال تنها با يك باخت در صدر جدول ماند و AS شيراز تمام بازنده، ته جدول.

پتروشيمی بندرامام نيمه جام را گرفت!

به گزارش روزنامه خبرورزشی در هفته نهم دور رفت، تیمهای شهرداری كاشان و تبریز با شكست تیمهای خوبی چون شیمیدر و نفت آبادان نتایج قابل توجهی را در دور رفت به ثبت رساندند. گرگانیها هم دوباره باختند و نیرویزمینی هم نتوانست بردی را در هفته پایانی داشته باشد تا در نهایت تنها تغییر جدول در این هفته برای دانشگاه آزاد و نفت آبادان درج شود. دانشگاه جای نفت را در رتبه سوم از آن خود كرد و تیم جنوبی هم یك پله سقوط كرد.

هرچند این سقوط برای نفتیها در این مرحله دردسرساز نشد ولی حضور مهرههای تأثیرگذار و خوب ایستادن در این جایگاه  برای حماد سامری، سرمربی تیم، قابل قبول نبود: «از هفته چهارم لیگ به بعد هیچ وقت نتوانستیم دو خارجی خود را با هم همراه داشته باشیم، آن هم در لیگی كه خارجیها بیشترین تأثیرگذاری را دارند. باید بگویم بازیكنان ایرانیمان فوقالعاده بازی میكنند و روبهروی هر تیمی پا پس نمیكشند. از لحاظ آماری هم اثبات كردهاند كه برترینهای لیگ هستند. در هر حال اگر آسیبدیدگیها به ما امان دهد در دور برگشت جبران میكنیم. چراكه جایگاهمان با توجه به حضور در جمع چهار تیم بد نیست و میتواند دوباره صعودمان را به بالای جدول امكانپذیر سازد.»

این مربی دلیل باخت تیمش مقابل تیم شهرداری تبریز را عدم دفاع متمركز میداند: «در این بازی خوب نتوانستیم بازی كنیم و در دفاع تمركز لازم را نداشتیم. رایان ریچاردز همچنان مصدوم است. سجاد مشایخی را هم به دلایلی بازی ندادم اما جای جبران بسیار است. مطمئن باشید تیم ما برای دور برگشت و مراحل پلیآف و همچنین غرب آسیا برنامههای بسیار خوبی دارد. ما به دنبال بهترین نتیجه در هر دو لیگ هستیم.»

در هر حال دور رفت كه از 6 آبان استارت خورده بود با 5 مسابقه به پایان رسید. دوری كه دو كمیته انضباطی در آن برگزار شد؛ یكی برای بازیكنان متخلف دیدار تیمهای دانشگاه آزاد و نفت آبادان و دیگری برای سرمربی تیم شیمیدر، مصطفی هاشمی. خارجیها نقش بسیار تعیینكنندهای در نتایج داشتند و فصل سختی را برای معرفی قهرمان این دوره پیش روی سرمربیان گذاشتند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی