نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست باشگاه نفت تهران گفت: تیم ما کمبود مهره دارد و طبیعی است که دایی به تمامی نفراتش نیاز داشته باشد.

دایی به تمامی نفراتش نیاز دارد!

حسین شهریاری درباره قرار گرفتن نام ایمان مبعلی در لیست  خرید باشگاه استقلال اظهار داشت: درباره نقلوانتقالات بعد از بازی تیممان مقابل سپاهان در جام حذفی تصمیمگیری میشود. در حال حاضر تمرکز مدیریت باشگاه، کادرفنی و بازیکنان روی این بازی است و بس.

وی افزود: پیرو جلسهای که قبلاً با علی دایی داشتیم قرار شد بعد از بازی با سپاهان نشست دیگری را داشته باشیم و در این جلسه سرمربی تیم نام نفرات مورد نظرش برای تیم را به باشگاه اعلام خواهد کرد. با توجه به این قضیه هر اقدامی در مورد نقلوانتقالات را به بعد از دیدارمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی موکول کردهایم. سعی ما این است که به شکل حرفهای و دور از هیاهو وارد فصل نقلوانتقالات شویم.

شهریاری در پاسخ به این پرسش که باشگاه نفت چه برنامههایی برای نقلوانتقالات دارد، تصریح کرد: هدف ما این است که تمامی اقدامات خود در فصل نقلوانتقالات را در چارچوب قوانین انجام دهیم. قصدمان تقویت تیم است و انشاءالله از هفته آینده اقدامات خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.

سرپرست باشگاه نفت در واکنش به خبرهایی که در مورد پیوستن ایمان مبعلی به استقلال و ایگور پراهیچ به پرسپولیس به گوش میرسد، تصریح کرد: تأکید میکنم که در جلسه با علی دایی همه چیز در مورد نقلوانتقالات باشگاه مشخص خواهد شد. به طور کلی و بدون اینکه بخواهم اسمی از بازیکنی ببرم باید بگویم، ما چون دیر وارد فصل نقلوانتقالات شدیم خیلی از بازیکنان تیمهای خود را مشخص کرده بودند و گزینههای محدودی باقی مانده بودند، اما با اینحال خریدهای خوبی را برای تیم داشتیم و همگی عملکرد خوبی در نیمفصل اول داشتند.

وی در خاتمه تصریح کرد: به طور کل تعداد بازیکنان ما کم است و در برخی خطوط حتی بازیکن جانشین هم نداریم و طبیعی است که سرمربی تیم به تمامی نفراتش نیاز داشته باشد. با این اوصاف هرگونه تصمیمی در این زمینه به بعد از بازی روز جمعهمان موکول شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی