۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال با احتساب قیمت دلار و بازیکنان خارجیاش حدود 10 بازیکن میلیاردی دارد و علاوه بر آنها قیمت 4، 5 بازیکن دیگر هم واقعاً بالاست به طوری که خود استقلالیها هم مانده‌اند با این قراردادهای نجومی که بسته شده، چطور تا آخر فصل با بازیکنان تسویه‌حساب کنند.

ستاره های میلیاردی نیمکت نشین دردسر جدید استقلال/ فسخ نمی کنیم، جایی نمی رویم!

به گزارش روزنامه خبرورزشی، شاید اگر وزیر ورزش عوض نمیشد، تا امروز اتفاقات دیگری در استقلال رخ میداد اما به هر حال با تعویض وزیر برخی معادلات عوض شد.

آنچه مسلم است، اینکه آبیها باید لیست خروج داشته باشند و تیم خود را به شدت تقویت کنند اما بعضی از میلیاردرها تمایلی به رفتن ندارند که دلیل آن هم کاملاً مشخص است. تا امروز بیشتر بازیکنان استقلال حدود 40 درصد قرارداد خود را گرفتهاند و 60 درصد مانده. بازیکنی هم که خوب بازی نکرده و هیچ پاس گلی نداده و گلی نزده و یا کلاً روی سکو و نیمکت نشسته، میخواهد بماند تا کل پول قراردادش را بگیرد. در واقع این قراردادهای نجومی است که باعث شده یکسری از بازیکنان حتی با اینکه میدانند بازی نمیکنند و منصوریان اعتقادی به آنها ندارد، باز هم دوست داشته باشند بمانند!

در جامعهای که پایه دریافتی میلیونها کارگر 912 هزار تومان است، اینکه یک بازیکن یک فصل تمام روی نیمکت بنشیند و بعد حداقل 700، 800 میلیون بگیرد، چیزی فراتر از معجزه و یک رؤیای فراموشنشدنی است. بعضی از بازیکنانی که به استقلال پیوستهاند (نه همه) در حد این تیم نیستند و این مسئله را خود کادر فنی هم میدانند. بعضیها هم که از قبل ماندهاند، دقیقاً معلوم نیست چرا ماندهاند اما به هر حال در زندگی امروز «پول» حرف اول و آخر را میزند و متأسفانه بسیاری از ملاکها را هم همین پول تغییر میدهد.

بازیکنان ایرانی ثابت کردهاند که برای انتخاب تیمهای خارجی هم متر و معیارشان پول است و به همین دلیل ما سالهای قبل 11 بازیکن در امارات و 8، 9 بازیکن در قطر داشتیم. در همین ایران خیلیها طی سنوات گذشته به خاطر پول به تیمهای صنعتی رفتند و گذشت آن زمان که علی پروین به فوتبالیستها میگفت اگر میآیید پرسپولیس، باید یک پولی هم بدهید! در استقلال هم وضع همین است و پول، حرف اول و آخر را میزند. بسیاری از فوتبالیستها حاضرند یک فصل تمام روی نیمکت قفل شوند اما پول خوبی بگیرند و یا حداقل 80 درصد مبلغ قراردادشان را بگیرند. اگر بازیکنی قرارداد 800 میلیونی هم داشته باشد، با 80، 90 درصد پول قرارداد یک سالش حداقل میتواند 2 آپارتمان شیک و نقلی در تهران بخرد، در حالی که یک کارگر باید 30 سال زحمت بکشد تا به چنین آرزویی برسد و سرپناهی برای زن و بچهاش تهیه کند. حالا با این اوصاف به نظر شما بعضی از استقلالیها حق ندارند به رغم نیمکتنشینی باز هم دوست داشته باشند در این تیم بمانند؟ به هر حال پول که هست، شهرت و ... هم که هست، پس کجا بهتر از استقلال؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی