نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد از انتشار خبرهای ضد و نقیض در مورد اقامتش در هتلی در شهر منچستر ناراحت شده است.

مورينيو: رسانه‌ها مزخرف می‌گويند

به گزارش روزنامه خبرورزشی، ژوزه مورينيو همچنان ساكن هتل لاوري است و يك بار در هفته به لندن سفر ميكند تا با خانوادهاش ديدار كند و تعادل ميان كار و زندگياش را برقرار كند. مورينيو از زماني كه اقامتش در هتل طولانيمدت شد با انتقادات زيادي در مورد اينكه از زندگي در لندن در زمان مربيگري در چلسي بيشتر لذت ميبرده تا زندگي در منچستر، مواجه شد.

 

اما آقاي خاص تمامي اين اتهامات رسانهها را رد كرده و گفته كه زندگي در لندن را بيشتر از منچستر دوست ندارد و قصد دارد حتي بعد از پايان قراردادش با شياطين سرخ هم آن را تمديد كند: «من كه به شهرهاي مختلف نميروم كه از آنها لذت ببرم آمدهام كه اين جا كار كنم. اگر بخواهم از جايي كه در آن زندگي ميكنم لذت ببرم بايد به لسآنجلس بروم تا بتوانم هر روز به ساحل بروم اما الان به منچستر آمدهام كه هر روز ساعت 8 صبح سر تمرينات بروم و يك روز عادي كاري من هم ساعت 6 بعدازظهر تمام شود. خيلي مزخرف است كه به مردم اين باور را دادهاند كه من از زندگي در منچستر راضي نيستم و زندگي در لندن بيشتر خوشحالم ميكرد. خانواده من در لندن هستند چون دختر من آنجا به مدرسه ميرود. پسرم هم براي فولام بازي ميكند. نميتوانم از آنها بخواهم كه مرا تعقيب كنند و هر جا كه رفتم بيايند. بچههايم زندگي خودشان را دارند و به سني رسيدهاند كه ميخواهند براي خودشان پرواز كنند. يك روز در هفته هر وقت كه بتوانم براي ديدن خانوادهام به لندن ميروم اما فعلاً به خاطر فشردگي و سختي بازيها نميتوانم اين كار را بكنم ولي براي شام خوردن با خانوادهام به لندن ميروم.»

 

هميشه از حضور فرگوسن استقبال ميكنيم

سر الكس فرگوسن اين فصل چندين بار مهمان ويژه تمرينات اخير منچستريونايتد بوده و ژوزه مورينيو به شدت از حضور او در تمرينات تيمش استقبال كرده است. فرگي مربي سابق شياطين سرخ كه حالا جزو مديران باشگاه است از سال 2013 كه از مربيگري خداحافظي كرد همواره خودش را از تيم يونايتد و مجموعه تمريناتي AON دور نگه داشته تا حضورش اثر منفي روي تيم نگذارد. فرگوسن، 26 سال مربي اين تيم بوده اما از وقتي كه اين كار را رها كرده از جايگاه نظارهگر بازيها بوده و هر چند كه در سه سال اخير چندين بار چهره ناراضياش هنگام تماشاي بازيها سوژه رسانهها شده، خودش هيچ اظهارنظري در مورد عملكرد تيم نداشته اما به نظر ميرسد كه مورينيو دوست دارد موفقترين مربي تاريخ باشگاه حضور پررنگتري در تمرينات باشگاه داشته باشد تا بتواند الهامبخش بازيكنان او شود كه با صدر جدول فاصله زيادي دارند. مورينيو در مصاحبه با United We Stand كه مجله هواداران باشگاه است گفته: «فرگوسن از وقتي كه تيم را ترك كرده بود ديگر سري به آن نزده بود اما من از او خواستم كه به ديدن ما بيايد. ميخواستم بازيكنان اين مرد بزرگ را از نزديك ببينند و برايم مهم بود كه با او وقت بگذرانم و با او ناهار بخورم. از حضورش لذت ميبرم. او هم از سر زدن به تيم لذت ميبرد. من به گذشته تيم احترام ميگذارم و ميدانم كه او عاشق يونايتد است. ما رابطه خوبي داريم و ميدانم كه او عاشق باشگاه است و خودم اين را ميدانم كه اينجا خانه او است. وقتي ميخواهد به اينجا و سر تمرينات بيايد ميداند كه واقعاً از حضورش استقبال ميكنيم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی