نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: هر تیمی در لیگ، تلاش خود را می‌کند تا به صدر جدول برسد و ما هم از تلاش کردن دست نمی‌کشیم.

از فرصت‌ها به خوبی برای پیشرفت تیم ملی استفاده کنیم

وحید شمسایی در خصوص دیدار با تیم دبیری تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: دبیری تبریز شرایط بسیار خوبی دارد و با مهرههایش توانسته یکی از تیمهای موفق لیگ برتر فوتسال باشد. بازی سختی را در پیش داریم که امیدوارم با شرایط آب و هوایی حاکم بتوانیم بهموقع به تبریز برسیم و بازی خوبی مقابل این تیم به نمایش بگذاریم. 

مربی - بازیکن تأسیسات دریایی ادامه داد: بازی کردن مقابل دبیری آن هم در تبریز سختی خودش را دارد اما ما هم ترسی نداریم. هر دو تیم مهرهای کلیدی دارند و به همین خاطر امیدوارم شاهد یک بازی زیبا باشیم. 

وی در مورد از دست دادن امتیاز گیتی پسند و شانس تیمش برای رسیدن به صدر جدول گفت: هر تیمی در لیگ، تلاش خود را میکند تا به صدر جدول برسد و ما هم از تلاش کردن دست نمیکشیم و کار خودمان را انجام میدهیم تا به صدر جدول لیگ برتر برسیم. 

آقای گل فوتسال جهان در ارتباط با وضعیت تیم ملی تصریح کرد: ما تیم سوم جهان هستیم و تیمهای زیادی دنبال انجام بازی دوستانه با ما هستند که باید این فرصتها را غنیمت بشماربم و از فرصتها به خوبی برای پیشرفت تیم ملی استفاده کنیم. همان زمان هم که تیم سوم جهان شد گفتم که نباید در باد این سومی بخوابیم چون ضرر میکنیم. الان هم باید مسئولان فدراسیون سریع تکلیف تیم ملی و سرمربی آن را مشخص کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی