۰
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زلاتان ایبراهیموویچ نشان داد حضور در لیگ برتر هم باعث متوقف شدن درخشش او نخواهد شد.

ايبرا» تمام نمی‌شود

به گزارش روزنامه خبرورزشی، همان زمان كه ويدئويي از او منتشر شد كه مشغول عضلاني كردن شكمش در برف است، ميشد حدس زد كه زلاتان ايبراهيموويچ، غول سوئدي منچستريونايتد، حسابي مهياي بازي كردن در باكسينگ دي است. او براي اولين بار در طول دوران حرفهاياش قرار بود در اين روز ويژه فوتبال بازي كند! در نهايت هم همه چيز برايش همانطور پيش رفت كه ميخواست؛ ايبرا يك گل زد و دو پاس گل هم در بازي مقابل ساندرلند داد تا در كنار پل پوگبا نقش بارزي در برد 3 بر يك تيمشان داشته باشند؛ بردي كه براي آنها مصادف با چهارمين پيروزي پي در پي در ليگ بود.

 

البته به غير از گلزني، دو پاس گلي كه او به همتيميهايش (بليند و مخيتاريان) داد، جلب توجه كرد چون اولين پاس گلهاي او در ليگ برتر بود. سرانجام گلي هم كه زد ركورد ويژهاي را برايش در پي داشت؛ ايبرا حالا همان قدر براي منچستريونايتد مؤثر است كه براي پاريسنژرمن بود. او تأثيرش را در شرايطي بر شياطين سرخ گذاشته كه 35 ساله است! همان فاكتوري (سن) كه خيليها ميگفتند تبديل به نقطه ضعفي براي اين سوئدي در ليگ برتر انگليس ميشود و اينكه او توانايي لازم براي جنگيدن در ليگ برتر انگليس را نخواهد داشت؛ هرچند كه ايبرا تا اينجاي كار خلاف همه آن گفتهها را ثابت كرده است.

 

يك گل تا رسيدن به مسي

در 10 بازي گذشته كه ايبراهيموويچ براي منچستريونايتد در همه تورنمنتهاي مختلف بازي كرده آمار خيرهكنندهاي داشته؛ 11 گل زده و 3 پاس گل. در ليگ برتر هم در 7 بازي گذشتهاش براي يونايتد فقط در يك بازي گلزني نكرده است. آمارش هم فوقالعاده بهتر شده و حالا با زدن 12 گل تا همين جاي فصل براي يونايتد يك گل بيشتر از بهترين گلزن فصل پيش يونايتد (مارسيال با 11 گل) دارد. او كه از ماههاي پيچيده و سختش در سپتامبر و اكتبر فاصله گرفته نشان داده كه سن مانعي براي رسيدن به خواستههاي فوتبالياش نيست.

 

اين مهاجم سوئدي فعلاً هم با 12 گل دومين گلزن برتر رقابتهاي اين فصل ليگ برتر است و تا آقاي گل كنوني يعني ديگو كاستا هم فقط يك گل فاصله دارد. نكته در خور توجهتر اينكه او با گلش به ساندرلند در مجموع پنجاهمين گل سال 2016 را هم زد و با بهترين ركورد سالهاي خودش برابري كرد. زلاتان تا به حال فقط در سال 2012 و زماني كه در پاريسنژرمن بوده توانسته در يك سال 50 گل بزند. فعلاً هم كه در عرصه باشگاهي فقط ليونل مسي، فوق ستاره آرژانتيني بارساست كه در سال 2016 يك گل بيشتر از زلاتان زده. خبر خوب براي ايبرا اينكه او ميتواند روز 31 دسامبر در بازي با ميدلزبورو، هم به مسي برسد و هم اينكه بهترين سال فوتبالياش را از لحاظ گلزني رقم بزند. ايبرا تمام نشده و شايد به زودي نشان دهد كه ليگ برتر هم يكي از قلمروهاي تحت سلطنتش است.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی