نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمایل باشگاه رئال به ثبت قرارداد با هافبک جوان اینتراخت فرانکفورت، گفت و گو با دیگو سیمئونه و دنیس سوارز مهم ترین عناوین شماره امروز روزنامه های ورزشی جهان است.

کیوسک| سرمربی موفق اتلتیکومادرید روی جلد روزنامه های ورزشی جهان

آاِس – اسپانیا

روزنامه آاِس چاپ مادرید در شماره امروز خود گفت و گویی از دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید را روی جلد خود قرار داده است. سیمئونه بر خلاف سه فصل اخیر این فصل نتایج خیلی خوبی با تیم دوم شهر مادرید نگرفته است.

مارکا – اسپانیا

درست به مانند شماره روز گذشته امروز نیز خسوس والخو روی جلد مارکا قرار گرفته است. این بازیکن جوان که در اینتراخت فرانکفورت بازی می کند به طور ویژه مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار دارد.

موندو دپورتیوو – اسپانیا

روزنامه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا با قراردادن تصویر دنیس سوارز هافبک جوان بارسلونا روی جلد خود از علاقه بسیار بالای این هافبک اسپانیایی به لیونل مسی نوشته است.

اسپورت – اسپانیا

روزنامه اسپورت که در کاتالونیا منتشر می شود با قراردادن تصاویری از انریکه، راکیتیچ، لیونل مسی، اینیستا و ترشتگن گزارشی ویژه درباره ورود بارسلونا به سال ۲۰۱۷ منتشر کرده است.

گاتزتا دلو اسپورت – ایتالیا

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت چاپ ایتالیا تیتر یک امروز خود را به خریدهای احتمالی یوونتوس در ژانویه اختصاص داده است. به نوشته این روزنامه در پست هافبک، رینکون از جنوا و ویتسل از زنیت جدی ترین گزینه های یوونتوس محسوب می شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی