۰
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در واکنش به جذب بختیاز رحمانی و آرش افشین، گفت:‌ تا زمانی که جذب بازیکنی قطعی نشود در خصوص آن اظهارنظر نمی‌کنم.

واکنش سرمربی فولاد به جذب دو استقلالی

نعیم سعداوی در خصوص صحبتهایی مبنی بر پیوستن بختیار رحمانی و آرش افشین به این تیم، اظهار کرد: اکنون فصل نقل و انتقالات است و این گمانهزنیها نیز وجود دارد که طبیعی است و به چنین فضایی عادت داریم. به هر حال هدف ما بازسازی و ترمیم تیم است و منتظر هستیم تا ببینیم براساس نیازهایمان گزینههایی که وجود دارند، کدام یک از نظر فنی، مالی و رفتاری، ملاکها و شاخصههای ما را دارند تا بتوانیم در جهت جذب آنها اقدام کنیم.

وی افزود: در حال حاضر که رحمانی و افشین تحت قرارداد باشگاه استقلال تهران هستند و اگر هم مدنظر ما باشند، با توجه به این موضوع نمیتوانم اظهارنظری در خصوص آنها داشته باشم. ما زمانی درباره یک موضوع اظهارنظر میکنیم که تمام شده و قطعی باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان تاکید کرد: ما در مقابل وجدان خودمان، هواداران و هیات مدیره مسوول و پاسخگو هستیم، بنابراین تلاش میکنیم با بازیکنانی قرارداد ببندیم که توانایی لازم را برای همراهی فولاد در فصل جاری داشته باشند.

سعداوی در خصوص آغاز تمرینات این تیم نیز عنوان کرد: تمریناتمان از روز گذشته (سهشنبه) آغاز شده است که دو بازیکن خارجیمان با توجه به اینکه آغاز سال جدید میلادی بود و به آنها مرخصی داده بودیم، در تمرین حضور نداشتند. آنها هم اکنون در تهران هستند و با توجه به تاخیر در پرواز، به تمرین صبح امروز نرسیدند ولی در تمرین امروز عصر شرکت میکنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی