نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از حضور قهرمان بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو در اردوی تیم ملی کشورمان خبر داد.

کیانوش رستمی باید در اردوی تیم ملی حاضر شود

علی مرادی با اشاره به مشخص شدن تکلیف کیانوش رستمی اظهار داشت: در جلسه شورای فنی که روز گذشته برگزار شد، همه اعضا معتقد بودند که آییننامه اردوها و همچنین ضوابط و مقررات موجود باید در همه ردهها اجرایی شود. بر همین اساس کیانوش رستمی همانند سایر وزنهبرداران در اردوهای تیم ملی شرکت میکند و تعامل خوبی نیز با کادر فنی و فدراسیون خواهد داشت.

وی افزود: به خوبی قدر رستمی را میدانیم و به ارزش مدالهایی که او کسب میکند، واقف هستیم. البته این وزنهبردار قبل از بازیهای المپیک 2016 ریو نیز با فدراسیون هماهنگ بود.  درست است که او به تنهایی تمرین میکرد، اما با ما هماهنگ بود.

رئیس فدراسیون وزنهبرداری تصریح کرد: الان هم شرایط به همینگونه است. قرار شده کیانوش همزمان با آغاز تمرینات به اردو ملحق شود و تعامل خوبی بین او و سجاد انوشیروانی، سرمربی تیم ملی ایجاد میشود تا همچنان شاهد موفقیتهای وزنهبرداری ایران باشیم.

مرادی در خصوص بودجه اختصاص یافته از سوی کمیته ملی المپیک گفت: متاسفانه فقط 54 درصد از سهم کمیته ملی المپیک پرداخت شده و این نهاد به سایر تعهداتش عمل نکرده است. ما در مضیقه مالی هستیم و برای برگزاری اردوها هم سعی کردهایم به هر شکلی که هست، آنها را برگزار کنیم تا وزنهبرداری کشور دچار مشکل نشود.

وی در پایان عنوان کرد: سال سختی در پیش داریم، بهطوریکه باید در بازیهای کشورهای اسلامی شرکت کنیم. ضمن اینکه لیگ داخلی و مسابقات جام باشگاههای آسیا را نیز داریم که باید مسائل مربوط به آنها پیگیری شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی