نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا منصوریان روزهای ویژه‌ای را سپری می‌کند. روزهایی به مراتب حساس‌تر از روزهای قبل از دربی. او باید یک تصمیم قاطع در مورد رحمتی بگیرد. اگر سرمربی آبی‌ها رحمتی را کنار بگذارد به نوعی با بازیکن‌سالاری مقابله کرده ولی این خطر هست که در آینده استقلال نتیجه نگیرد و از همین مسئله به ضرر او استفاده کنند.

منصوریان در مرز کی‌روش شدن یا نشدن

از طرفی اگر منصوریان با رحمتی مدارا کند و با سفارش این و آن گلر باتجربهاش را برگرداند راهی خلاف جهت کارلوس کیروش را طی کرده و همه میپرسند چرا بازیکنی که به مدیرعامل زنگ میزند (و نه به منصوریان) تا رضایتنامه بگیرد باید با سفارش این و آن در استقلال بماند؟ در آن صورت انگ سفارشپذیر بودن به منصوریان میچسبد و هر وقت مشکلی در تیم ایجاد شود همه میگویند چون منصوربان به رحمتی باج داد و مقابل او کوتاه آمد حالا باید مقابل بقیه هم از مواضع خود عقبنشینی کند.

در واقع سرمربی آبیها در مرز کیروش شدن یا نشدن است. کارلوس روزی به درستی رحمتی را کنار گذاشت و البته نتیجه گرفت چون تیمش به جام جهانی رفت. در همین سال 2016 هم دروازه تیم ملی بسته ماند. البته اگر کیروش ناکام میماند مسلماً عدهای همین ماجرای رحمتی را به سرش میکوبیدند اما به هر حال شرایط به نفع او جلو رفت و حالا منصوریان در موقعیتی قرار دارد که 4 سال قبل کارلوس کیروش قرار داشت با این توضیح که رحمتی هم 4 سال پیرتر شده است.

اکثر مربیان ایرانی سعی میکنند با مصلحتاندیشی بر عمر حضور خود روی نیمکت بیفزایند. البته سختی کار منصوریان به این است که هم بازی پلیآف آسیا با السد قطر را پیش رو دارد و هم دربی برگشت را. این دو بازی برای او فوقالعاده اهمیت دارد و به نوعی سرنوشتش را مشخص میکند. ماجرای رحمتی هم به نظر میرسد کمکم دارد برای منصوریان دردسرساز میشود چراکه حالا هنرپیشههای سریالهای درجه 3 تلویزیون هم که نمیدانند فوتبال را 11 به 11 بازی میکنند در این مورد اظهار نظر میکنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی