نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در شرایطی به شدت در گیر و دار جذب بازیكنان جدید و تقویت خود برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر است كه سال گذشته و در همین روزها شرایط كاملاً متفاوتی داشت.

خریدهایی که پرسپولیس را به دردسر می اندازند

به گزارش روزنامه خبرورزشی، سرخپوشان در نیمفصل لیگ پانزدهم فقط و فقط الكساندر لوبانف ازبك را جذب كردند. جذب لوبانف هم به سبب درگیریهای سوشا مكانی گلر وقت پرسپولیس با مشكلات انضباطی و محرومیت موقت این بازیكن بود و در واقع برانكو در پرسپولیس 95-94 به لیستی كه در ابتدای فصل بسته بود، اعتقاد داشت و به دنبال مهرههای جدیدی نرفت.

 البته نیمفصل سال گذشته هم نامهایی مثل شجاع خلیلزاده، عزت پورقاز و... مطرح شد كه البته هیچ یك پرسپولیسی نشدند. حالا یك سال از آن زمان گذشته و بازهم همین نامها را میشنویم، با این تفاوت كه حالا پرسپولیس حتی بدون توجه به جدایی نوراللهی و عالیشاه هم واقعاً به بازیكن جدید نیازمند است و اگر نقل و انتقالات نیمفصل را سرسری بگیرد و فرصت را از دست بدهد، شاید فصلی را كه خوب شروع كرده بد به پایان ببرد. این روزها در شرایطی اسامی مختلف برای پرسپولیسی شدن ردیف میشوند كه سرخها 15 روز دیگر باید در اولین بازی نیمفصل دوم خود میزبان سایپا باشند و فرصتشان برای جذب نیروهای تازهنفس زیاد نیست.

در هر صورت قیاس پرسپولیس این فصل و فصل گذشته و تحركات این باشگاه در فصل نقل و انتقالات نشان میدهد كه سرخها در ابتدای فصل قبل كه نایب قهرمان شدند، تیم بهتر و كاملتری را بسته بودند و در نیمفصل احتیاج چندانی به تقویت نداشتند اما خریدهای چشمبسته ابتدای این فصل نظیر گولتس، پلییانسكی، پریموف، آرامطبع و... فقط و فقط لیست سرخها را پر كرد و هیچ خروجی و منفعتی برای تیم برانكو نداشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی