نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این فصل مربیان مطرحی خیلی زود تیم خودشان را به دلیل کسب نتایج ضعیف ترک کردند.

مربيانی كه برف 2017 جزيره را نديدند

به گزارش روزنامه خبرورزشی، اخراج باب بردلي از نيمكت سوآنزي عجيبترين خبر رسانههاي انگليس بود. سرمربي آمريكايي اين تيم خيلي زود از سمتش بركنار شد. به نظر ميرسيد باشگاه حداقل به سرمربي سابق آمريكا زمان بدهد تا در ژانويه خريدهاي موردنظرش را انجام دهد و تيم را ترميم كند اما عمر روزهاي مربيگري باب حتي سه رقمي هم نشد تا مجبور شود چمدانش را به مقصد واشنگتن جمع كند و برود. اخراج بردلي تنها يك نمونه از كمطاقتي مديران انگليسي در سال 2016 بود. در اين 365 روز، 23 باشگاه انگليسي دست به اخراج سرمربيشان زدند كه نشان ميدهد نتيجهگرايي و بيحوصلگي مديران در فوتبال جزيره رو به گسترش است.

 

روبرتو دي متئو

وقتي با چلسي قهرمان چمپيونزليگ شد، شايد خودش هم تصور نميكرد روزي برسد كه استونويلا را در چمپيونشيپ هدايت كند و از همه عجيبتر اينكه خيلي زود هم از نيمكت اين تيم اخراج شود. او كه گل سر سبد مربيان در رقابتهاي چمپيونشيپ بود، در تابستان از باشگاه بودجه 50 ميليون پوندي براي جذب بازيكن طلب كرد ولي تيم را نوزدهم جدول تحويل داد. عمر مربيگري مرد ايتاليايي در ويلا پارك به بيش از 121 روز نرسيد و يك اكتبر حكم اخراجش را دريافت كرد.

 

فرانچسكو گوئيدولين

اولين شاهكار مديران سوآنزي اخراج فرانچسكو گوئيدولين بود. دو روز بعد از اينكه دي متئو از نيمكت استونويلا كنار گذاشته شد، نوبت ديگر هموطنش گوئيدولين بود كه نامه اخراجش را دريافت كند. پس از 4 شكست پياپي، كاسه صبر مديران سوآنزي لبريز شد و گوئيدولين اولين قرباني فصل لقب گرفت. او مجموعاً 259 روز در اين تيم مربيگري كرد. البته اخراج گوئيدولين تنها شاهكار مديريتي مديران اين باشگاه در سال 2016 نبود و آنها در ادامه فصل به تصميمات عجيب و غريب خود ادامه دادند.

 

والتر زنگا

اكثر تيمهاي انگليسي با ديدن موفقيت فصل پيش كلوديو رانيري در لسترسيتي، تصميم گرفتند تفكرات مربيان ايتاليايي را در تيمهايشان پياده كنند اما همه مثل رانيري، كونته و ماتزاري مؤثر از آب درنيامدند. والتر زنگا نيز همچون گوئيدولين و دي متئو قرباني تصميم مديران باشگاه ولورهمپتون شد و بيشتر از 87 روز اجازه مربيگري پيدا نكرد. اتفاقي كه حتي در تيم النصر امارات هم برايش نيفتاده بود. جالب اينجا بود تيم زنگا فقط يك رده بالاتر از استونويلاي دي متئو بود و در 5 بازي آخر خود 4 شكست به دست آورده بود. 25 اكتبر حكم اخراج زنگا زده شد.

 

جيمي فلويد هسلبنك

گلزن سالهاي نه چندان دور چلسي، در دسامبر 2015 با وعده بازگرداندن كوئينز پارك رنجرز به ليگ برتر هدايت اين تيم را به عهده گرفت. نتيجهاي كه مهاجم سابق تيم ملي هلند با اين تيم گرفت اما هيچ خوشبينياي براي صعود باقي نگذاشته بود. او 47 بازي روي نيمكت اين تيم نشست، 14 پيروزي كسب كرد، 18 بار به تساوي رسيد و 15 مرتبه هم باخت را تجربه كرد تا تيم را در رتبه هفدهم جدول تحويل بدهد و در ازايش در تاريخ 5 نوامبر 2016 نامه اخراجش را دريافت كند. مدت زمان حضور هسلبنك در كيوپيآر به يك سال نرسيد و 337 روز بيشتر دوام نداشت.

 

آلن پاردو

مديران كريستالپالاس تنها سه روز مانده به كريسمس با اخراج آلن پاردو به هوادارانشان شوك وارد كردند. سرمربي سابق نيوكاسل به خاطر نتايج ضعيف در اين فصل كه تيم را به رتبه هفدهم جدول رسانده بود، از سمتش بركنار شد تا سم آلردايس جانشينش شود. پاردو 719 روز سرمربي كريستالپالاس بود و در اين يك سالي كه گذشت 22 شكست و تنها 6 پيروزي دشت كرد.

 

باب بردلي

فقط 85 روز. دومين شاهكار مديريتي باشگاه سوآنزي اخراج باب بردلي از نيمكت اين تيم بود. بردلي برف جزيره، سال نو ميلادي، نيمفصل دوم و بازار نقل و انتقالات ژانويه در انگليس را نديد تا خيلي زود مجبور به ترك خاك بريتانيا شود. هركسي ميخواهد سرمربي سوآنزي شود بايد خطر كمطاقتي مديران اين باشگاه را به جان بخرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی