۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا رقیب جدی بارسلونا برای خرید بازیکنان جدید است.

پپ رقيب بزرگ بارسا در خريد بازيكنان

به گزارش روزنامه خبرورزشی، مديران باشگاه بارسلونا تابستان بيدردسري را پيشرو ندارند. اين در حالي است كه آنها سال گذشته اكثر وظايف خود در خريد بازيكنان را انجام دادهاند ولي در هر صورت تيم نياز به تجديد قوا دارد. اين را جوزپ ماريا بارتومئو، رئيس باشگاه بارسا نيز ميداند و همچنان با دقت زيادي ايده تمديد قراردادهاي بازيكنان فعلي تيمش را دنبال ميكند. در اين ميان روبرت فرناندس، تصميمات مرتبطي ميگيرد و لوئيس انريكه سرمربي تيم كه هنوز مشخص نيست فصل آينده با تيم خواهد ماند يا خير، با همكاري مديران اجرايي تيم به دنبال بازيكناني ميگردند كه سبك فوتباليشان با سبك بارسا جور باشد.

 

جوليان ويگل، بازيكن جوان بوروسيادورتموند، بيش از هر گزينه ديگري نظر بارساييها را جلب كرده و او را جانشين ايدهآلي براي سرخيو بوسكتس در تيمشان ميدانند. نام ويگل در صدر ليست نقلوانتقالات بارسا قرار گرفته اما خبر بد براي بارساييها اين است كه آنها تنها مشتري اين بازيكن 21 ساله نيستند و رقيب اصلي آنها در كورس جذب او، از انگليس ميآيد و منچسترسيتي نام دارد. پپ گوارديولا، سرمربي اسپانيايي سيتي، عاشق فوتبال ويگل شده است. از سوي ديگر ويگل چند هفته پيش قراردادش با دورتموند را تا سال 2021 تمديد كرد ولي سران سيتي براي جذب او مصمم هستند و اين يعني بارسا كار سختي براي خريد اين بازيكن، آن هم در رقابت با رقيبي متمول و ثروتمند دارد.

 

مسئولان بارسا ميدانند كه ويگل روز به روز در حال پيشرفت است و هفته به هفته عملكرد او را آناليز ميكنند. او از فصل گذشته تا حالا در 45 بازي در ليگ آلمان (30 بازي در فصل گذشته و 15 بازي در اين فصل) به ميدان رفته و 21 بازي هم در رقابتهاي بينالمللي (16 بازي در ليگ اروپاي فصل قبل و 5 بازي در اين فصل ليگ قهرمانان اروپا) برگزار كرده. اعضاي كادر فني بارسا بر اين باورند كه اين روزها كمتر بازيكني را ميتوان يافت كه در حد و اندازههاي اين جوان آلماني باشد. اين در حالي است كه بارساييها براي اين پست آندره گومز را هم دارند و سرخي روبرتو هم ميتواند در اين پست به ميدان برود ولي آنها قصد دارند تا با جذب يك بازيكن محوري، گهگاهي به بوسكتس استراحت بدهند.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی