نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سابق تیم ملی اروگوئه و منچستریونایتد معتقد است کونته شباه‌های زیادی به مورینیو دارد.

کونته من را یاد مورینیو می‌اندازد

آنتونیو کونته در اولین فصل حضورش در لیگ برتر تاکنون با چلسی تجربه موفقی داشته است، به طوری که با کسب 12 پیروزی متوالی و ثبت رکوردی جدید، این تیم را با شش امتیاز اختلاف نسبت لیورپول به صدر جدول ردهبندی لیگ برتر رسانده است. در مقابل ژوزه مورینیو که فصل گذشته فصلی کابوسوار را با چلسی گذراند که منجر به اخراجش از این تیم در میانه فصل شد، این فصل با منچستریونایتد سعی در ساختن تیمی مدعی دارد و در حال حاضر تیمش در رده ششم جدول ردهبندی لیگ برتر انگلیس است.

دیهگو فورلان در گفتوگو با روزنامه اماراتی «ناسیونال» گفت: «میدانم که مردم دیهگو کاستا، پدرو و یا ادن اِزار را دلیل موفقیت چلسی میدانند، اما این آنتونیو کونته بوده که بهترین کار را کرده و تیمی عالی ساخته است. کونته در یوونتوس هم کارش را به خوبی انجام داد، جایی که خط دفاعی مستحکم و تیمی با ضدحملات فوقالعاده ساخته بود. کونته من را یاد مورینیو میاندازد که شخصیت قویاش را با بازیکنان خود سهیم میشد.»

وی افزود: «کونته پس از شروع دشواری که با چلسی داشت، با تغییر سیستم و به کارگیری سه مدافع در خط دفاعی، تأثیر فوقالعادهای روی تیمش گذاشت. من خریدار تاکتیکهایی نیستم که اینقدر رسانهها نسبت به آنها واکنش نشان میدهند. فوتبال بازی سادهای است و مهمترین چیز در هر سیستم بازی این است که بازیکنان به وظیفه خود عمل کنند، نه اینکه آنها در چه سیستمی بازی میکنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی