نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: به دروازه‌بان‌مان (میلاد فراهانی) گفتم اگر این توپ گل شود فوتبال را کنار می‌گذارم.

دایی چه جمله ای گفت که نقش جهان به هم ریخت؟

علی دایی پس از پیروزی تیمش مقابل تیم فوتبال سپاهان در مرحله نیمهنهایی جام حذفی اظهار داشت: خودتان بازی را نگاه کنید و ببینید پنالتی سپاهان درست بود یا خیر. اگر همان صحنه هزار بار در محوطه جریمه سپاهان اتفاق میافتاد، داور برای ما پنالتی نمیگرفت.

وی ادامه داد: داور به ناحق برای ما پنالتی گرفت و در صحنه اخراج هم یک اشتباه دیگر داشت. مهاجم ما بیجهت کارت زرد اول را از داور گرفت و کارت صحنه دوم هم بسیار سختگیرانه به او داده شد. بروید نگاه کنید کارت زرد اول اصلاً درست بود یا خیر. متأسفانه در بازی با استقلال هم به آن شکل، داور بازیکن ما را دو کارته کرد تا در این بازی غایب باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: زمانی که داور برای سپاهان پنالتی گرفت، به دروازهبانمان (میلاد فراهانی) گفتم اگر این توپ گل شود فوتبال را کنار میگذارم. مطمئن بودم خدای بالای سر ما، حق را به حقدار میرساند. حالا بروند تقلا کنند اما وقتی آن بالایی نخواهد هیچ اتفاقی رخ نمیدهد.

دایی خاطرنشان کرد: کجای دنیا وقتی برای حریف کرنر گرفته میشود، داور توپ را از بازیکن میگیرد و روی نقطه کرنر میگذارد؟! تأکید میکنم تا آن بالایی چیزی نخواهد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

وی درباره توهین هواداران سپاهان به خودش، در پایان تصریح کرد: ایرادی ندارد، بگذارید ناسزا بگویند. ما بازی را بردیم و به فینال رفتیم! انشاءالله فینال را هم میبریم و قهرمان میشویم، آنها به ناسزاهای خود ادامه دهند. مهم این است که ما به آنچه استحقاقش را داشتیم، رسیدیم. امروز 4 بازیکن اصلیمان را در اختیار نداشتیم اما بقیه بازیکنان آمدند و جور آنها را کشیدند. نفت امروز مردانه و هوشمندانه نتیجه گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی