۰
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نفتی‌ها 3، 4 دقیقه وقت بازی را می‌کُشتند. این کار اصلاً خوب نبود و آنها در کل به دنبال متشنج کردن جو بازی بودند.

نفتی‌ها به دنبال متشنج کردن جو بازی بودند

 عبدالله ویسی پس از شکست تیمش مقابل تیم فوتبال نفت تهران در مرحله نیمهنهایی جام حذفی اظهار داشت: فکر میکنم اتفاقات این بازی به نفع ما رقم نخورد. این همه هوادار به ورزشگاه آمده بودند که پیروزی ما را ببینند اما باختیم و شرمنده آنها شدیم.
وی درباره اعتراض علی دایی به داوری گفت: صحبتی در مورد مسائل داوری ندارم و قضاوت در این باره را به عهده کارشناسان داوری و مردم میگذارم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این سؤال که چرا به خبرنگاران بیاحترامی کرد و در نشست خبری حاضر نشد، تصریح کرد: من در نشست خبری حاضر شدم اما شما (خبرنگاران) نبودید! چه زمانی عبدالله ویسی در نشست خبری قبل و بعد از بازی حاضر نشده است؟ من همیشه برای خبرنگاران احترام قائل بودم و هستم.
ویسی خاطرنشان کرد: هر بار داور به نفع ما خطا اعلام میکرد، نفتیها 3، 4 دقیقه وقت بازی را میکُشتند. این کار اصلاً خوب نبود و آنها در کل به دنبال متشنج کردن جو بازی بودند.
وی در پاسخ به سؤالی دیگری مبنی بر اینکه چرا بازیکن باتجربهای مانند شجاع خلیلزاده باید رفتاری از خود نشان بدهد که داور او را اخراج کند، گفت: فشار بازی خیلی زیاد بود و ما هم مقابل تماشاگران خودی یک بر صفر عقب بودیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان، در مورد اعتراض بازیکنان و مربیان نفت تهران به داور، تأکید کرد: نمیتوانم خیلی وارد مسائل داوری شوم اما با وقتکُشی نفتیها، داور باید 15 دقیقه وقت اضافه میگرفت. همچنین ارسال حسین فاضلی که دروازهبان نفت آن را بیرون کشید، صددرصد از خط دروازه رد شده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی