نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربي كوبايي بوكس، نيامده كارش را با تيم ملي شروع كرد.

مربي خارجي و تكرار يك تجربه جديد!

فرناندز خیمنز سرمربی 57 ساله كوبایی كه قبلاً سرمربی تیم ملی اندونزی بوده، بامداد دیروز وارد تهران شد. فرناندز مربی دو ستاره بوكس جهان بعد از استراحتی كوتاه با احمد ناطقنوری و روحا... حسینی رئیس و نایبرئیس فدراسیون بوكس حرفهای آخر را زد و با ارائه برنامههایش به اردوی تیم ملی رفت تا كار را در اردو شروع كند.

قرار است تیم ملی زیر نظر او برای بازیهای كشورهای اسلامی آماده شود اما فدراسیون نگفته حقالزحمه مربی كوبایی چقدر است و مسئولان فدراسیون فقط به مذاكره اولیه با او و توافقات ابتدایی بسنده كردند كه در صورت توافق نهایی، علیرضا استكی، اصغر اشرفی و علی مظاهری دستیارانش برای بازیهای كشورهای اسلامی هستند.

با اینكه كارشناسان بوكس معتقدند در این مقطع زمانی مربی خارجی به درد بوكس ایران نمیخورد اما نایب رئیس فدراسیون بوكس با موفقیتآمیز خواندن تجربیات مربیان خارجی میگوید: «استفاده از مربی خارجی در گذشته برای بوكس ایران موفقیتآمیز بوده است. حتی در مقاطعی این اشتباه فدراسیون بوده كه نتوانسته مربی خارجی را حفظ كند.»

به گزارش روزنامه خبرورزشی حسینی درباره چگونگی حضور سرمربی كوبایی ادامه میدهد: «فرناندز خیمنز یكی از گزینههای هدایت تیم ملی بوكس بود كه به طور آزمایشی و برای سه ماه سرمربی تیم ملی است كه در صورت تأیید با او تا بازیهای آسیایی جاكارتا تمدید میكنیم. احتمال دارد او مربیان را هم آموزش دهد.»

نایبرئیس فدراسیون به اردوهای تیم ملی برای بازیهای آسیایی جاكارتا اشاره میكند: «اردوها از شنبه با 27 بوكسور برتر رقابتهای قهرمانی كشور، زاهدان شروع شد. قرار است انتخابی درون اردویی با حضور مربی كوبایی برگزار شود تا از بهترین اردونشینان بمانند. البته برای مسابقههای فدراسیون جهانی بوكس آیبا برنامهریزی كنیم.»

حسینی درباره انتخاب بوكسورها حرف میزند: «تمرینات اردونشینان تا 30 دی ادامه دارد و با غربال سرمربی كوبایی، تمرینات اصلی از ابتدای بهمن ماه با جدیت دنبال میشود. البته در اردوها را نمیبندیم و هر بوكسوری كه فاكتورهای لازم برای عضویت در تیم ملی را داشته باشد و بتواند نظر كمیته فنی و سرمربی تیم ملی را جلب كند به اردو دعوت میشود.» 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی