نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درباره حضور سرزده بازیکنان پرسپولیس در دفتر علی‌اکبر طاهری و ناهاری که با او نخوردند تا طلبکاران باشگاه نفت (سیدجلال، بیرانوند، امیری و کمال) به کار دوم‌شان و پیگیری مطالبات خود برسند، روایت‌های مختلفی به گوش می‌رسد.

چه کسی مجوز بازگشت ملی پوشان پرسپولیس را صادر کرد؟

به گزارش خبرورزشی، اما یک منبع آگاه مدعی است آنها در دیدار با سرپرست باشگاه پرسپولیس از طاهری خواستند مجوز حضورشان در تمرین سرخپوشان را از مهدی تاج بگیرد. در حالی که در همان روز جلسه طاهری با ملی پوشان پرسپولیس مهدی تاج با طاهری تماس گرفت تا به او اعلام کند در دفترش در انتظار سرپرست پرسپولیس است. در نهایت طاهری به دیدار تاج رفت و مجوز حضور در تمرین پرسپولیس برای ملی پوشان این تیم صادر شد. برابر با شنیدههای ما این 7 بازیکن به مدیران پرسپولیس گفتهاند در سال منتهی به جام جهانی نباید قربانی دعوای برانکو و کیروش شوند و از طاهری خواستهاند مشکل سرمربی پرسپولیس و سرمربی تیم ملی را حل کند.

همین حرف هم طاهری را به دیدار تاج فرستاد، ملاقاتی که در آن تلاش شد قدم اول برای نزدیک کردن برانکو و کیروش برداشته شود. ملیپوشان پرسپولیس میترسند کیروش دیگر آنها را به تیم ملی دعوت نکند. آنها کارلوس را خوب میشناسند. کسی که رحمتی، عقیلی، جباری، خلعتبری، آندو، خسرو و خیلیهای دیگر را مثل آب خوردن کنار گذاشته، هیچ بعید نیست آنها را هم حذف کند. حالا اسلحه جام جهانی روی شقیقه پرسپولیس است.

حالا برانکو باید شاگردان ملیپوش خود را متقاعد کند حضور در تمرین پرسپولیس باعث حذفشان از تیم ملی نمیشود او بهتر از همه میداند، بازیکنی که تمرکز نداشته باشد، به دردش نمیخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی