نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کار پرسپولیس با نریمان‌جهان تقریباً تمام است و استقلال هم آندو را میخواهد. طبق قانون جدید که البته باید دید ضمانت اجرایی دارد یا نه، پرسپولیس و استقلال باید 10 درصد بدهیهای قبلی به علاوه مبلغ قرارداد این نفرات را پرداخت کنند تا بتوانند سامان و آندو را بگیرند.

 در واقع اگر استقلال میخواهد آندو را بگیرد، حداقل باید 5 میلیارد بابت بدهیهای قبلی بدهد و یک میلیارد به خود آندو که میشود 6 میلیارد تومان ناقابل. حالا سؤال اینجاست که این 10 درصد از کجا آمده و چطوری تبدیل به «قانون» شده است؟! اصلاً چرا 10 درصد؟ مگر 2 سال قرار نبود تیمهای بدهکار در لیگ شرکت نکنند؟ الان هم حتماً بدهکارها با یک چک قضیه را حل میکنند و یا میگویند از محل درآمدهایمان در سازمان لیگ (!) بدهی را بدهید تا یار جذب کنیم چون باید به آسیا برویم و...

***

دقیقاً این طور وقتهاست که میگویند اینجا ایران است و در فوتبالش هر کاری میتوان کرد و هر قانونی را دور زد. به همین دلیل اگر امروز و فردا شنیدید مشکل استقلال و پرسپولیس هم مثل بقیه باشگاههای بدهکار با یک چک بلندمدت و یا یک تلفن کوتاهمدت! حل شد، تعجب نکنید. تا بوده چنین بوده و در آینده هم چنین بادا!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی