نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احسان روزبهانی بوكسوری كه با لژیونری در لیگ حرفه‌ای WSB و APB خودش و بوكس ایران را مطرح كرد. او این روزها شبیه فرزند سر راهی بوكس شده و جایی در تیم ملی ندارد. حتی فرناندز خیمنز سرمربی كوبایی تیم ملی هم در نشست خبری‌‌اش گفته احسان روزبهانی بوكسور المپیكی را نمی‌شناسد. در حالی كه احسان و فرناندز همان روزهای اول حضور او در ایران، همدیگر را در آكادمی المپیك دیده و با هم خوش و بش كرده‌اند.

خوش و بش احسان و فرناندز در آكادمی

به گزارش روزنامه خبرورزشی احسان روزبهانی در واكنش به ادعای سرمربی كوبایی تیم ملی میگوید: «به طور اتفاقی با خیمنز سرمربی كوبایی در آكادمی المپیك روبهرو شدم و با هم خوش و بش كردیم، حتی یكی از بازیكنان فوتبال هم شاهد بود. مربی كوبایی مدعی شد كه بازیهای من را بارها تماشا كرده و از نحوه مبارزاتم اطلاع دارد اما اینكه در نشست خبری گفته مرا نمیشناسد جای تعجب دارد.»

روزبهانی ادامه میدهد: «مترجم سرمربی كوبایی تیم ملی شاهد بود كه او از من سؤال كرد كه چرا در اردوهای تیم ملی نیستم و من هم گفتم اخراج شدهام. نمیدانم مترجم او صحبتهایم را به خمینز انتقال داد یا نه.»

تنها المپیكی بوكس اما شناختی از فرناندز ندارد: «این مربی كوبایی را نمیشناسم. فقط امیدوارم بتواند به بوكس ایران كمك كند و مثل بعضی از مربیان خارجی توریست نباشد.»

احسان درباره برنامههایش میگوید: «برای حضور در رینگ حرفهای برنامه دارم به همین خاطر تمرینات را طبق همین بازیها طراحی كردهام.»

او به پیشنهادهای خارجی فكر میكند: «پیشنهادهای زیادی از جمهوری آذربایجان، آلمان، قزاقستان و... دارم كه احتمال دارد به آنها فكركنم.»

روزبهانی با تمجید موفقیت امیر علیاكبری در رینگ MMA ادامه میدهد: «مبارزات علیاكبری را در این رقابتها دیدم، به او تبریك میگویم كه در اولین حضورش به فینال رسید. او كار بزرگی انجام داد. پیش از المپیك ریو امیر زیر نظر اكبر احدی تمرین میكرد و در اردوها تمرینات جدیاش را دیده بودم. آفرین به او كه در جمع بزرگان MMA نایبقهرمان جهان شد.»

با پیشنهادات وسوسهانگیزی كه كشور خارجی به ورزشكاران ما میدهند و آنها را ترغیب به تغییر تابعیت میكند. انتظار میرود مسئولان و بزرگان بوكس تا دیر نشده چارهاندیشی كنند تا امثال احسانها به جای فكر به این پیشنهادها، دوباره تمریناتش را استارت بزنند تا در بازیهای آسیایی 2018 اندونزی و المپیك ۲۰۲۰ توكیو برای ورزش ایران مدالآوری كنند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی