نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

3ماه قبل وقتی اردوی اروپایی تیم ملی لغو شد فدراسیون به کی‌روش قول داد چند ماه بعد جبران می‌کند و نتیجه‌اش شد همین اردوی 5 روزه در دبی که کلی حاشیه ایجاد کرد و باعث درگیری شدید کی‌روش و برانکو شد.

چه کسی خبر استعفا سرمربی تیم ملی را رسانه‌ای کرد؟

به گزارش خبرورزشی، در واقع چون اردوی 3 ماه قبل لغو شده بود کیروش حق داشت این اردوی 5 روزه را برگزار کند هر چند که بازی با مراکش لغو شد و... از طرفی برانکو هم حق داشت اعتراض کند میدانید چرا؟ چون طبق برنامهای که او در دست دارد در دی ماه اصلاً تعطیلی لیگ و اردوی تیم ملی ذکر نشده است! در واقع حرف کلی برانکو درست است ولی کیروش هم استدلال خاص خود را دارد و حرفهای او را هم باید شنید.

نکته مهم دیگر در این ماجرا به بعد از استعفای کیروش برمیگردد که البته کاملاً پیشبینی میشد فدراسیون با آن مخالفت کند اما بعد از این استعفا جو به سود کیروش شد و بسیاری از هواداران او در فضای مجازی به برانکو حمله کردند و حرفهای تندی زدند همانطور که روزهای اول هواداران پرسپولیس و تیم ملی به کیروش حمله کرده بودند. روزی که کیروش استعفا داد هیچ کس قضیه را جدی نگرفت اما گفته میشود یکی از مسئولان فدراسیون که مخالف سرسخت کیروش است این خبر را رسانهای کرد و بعد هم تاج مجبور شد به دبی برود و 4، 5 ساعت با سرمربی پرتغالی تیم ملی صحبت کند بقیه ماجرا را هم که حتماً میدانید، تاج مصاحبه کرد و به حمایت از کیروش پرداخت تا سومین استعفای کارلوس در یکی، دو سال گذشته هم منتفی شود. البته نزدیکان سرمربی تیم ملی میگویند او خودش هم دوست نداشت و ندارد برود به خصوص حالا که تیم ملی در آستانه حضور در جام جهانی 2018 است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی