نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بلافاصله بعد از اهداي جايزه بهترين بازيكن فيفا به رونالدو رسانه‌هاي ورزشي سراسر دنيا به بازتاب اين خبر پرداختند.

کریس، همه جام‌ها را درو كرد

به گزارش روزنامه خبرورزشی، روزنامه اكيپ چاپ فرانسه با اشاره به ارزشهاي كريس رونالدو كه منجر به قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا و يورو با تيمهايش شد نوشت: «كريس رونالدو بدون سورپرايز خاصي، پس از توپ طلا، جايزه بهترين بازيكن سال فيفا را هم مال خود كرد. مهاجم 31 ساله پاداش قهرماني با رئال در ليگ قهرمانان اروپا و قهرماني در يورو با تيم ملي كشورش را دريافت كرد.»

 

*گاتزتادلوسپورت: بهترين سال من

اين روزنامه ايتاليايي به سبقت كريس از مسي و گريزمن اشاره كرد و نوشت: «بين بازيكنان، جايزه به كريستيانو رونالدو رسيد و او از مسي و گريزمن سبقت گرفت. خود كريس گفت: «سال 2016 بهترين سال كارنامه ورزشيام بود» اين روزنامه در ادامه به تمجيد از كلوديو رانيري پرداخت و نوشت: «كلوديو رانيري بهترين سرمربي سال 2016 به انتخاب فيفا شد. بزرگان فوتبال دنيا بدين ترتيب به معجزه لستر اداي احترام كردند. تيمي كه اولين قهرمانياش در ليگ برتر را در اتفاقي تاريخي و دور از انتظار به دست آورد». از قول رانيري هم نوشت: «من از شدت خوشبختي حس ديوانگي دارم. موفقيت در انگليس، اتفاقي حيرتآميز است.»

 

*بيلد: «رونالدو، نامزدش و جايزه را بوسيد»

«كريس با كسب اكثريت آرا جايزه بست فيفا را مال خود كرد. كريس 5/34 درصد رأيها را كسب كرد. مسي 4/26 درصد رأي آورد و گريزمن 5/7 درصد رأي گرفت.» اين روزنامه به حضور همسر كريس در اين مراسم، مادرش، تلما، كاتيا و ماريا، خواهرانش و پسرش در مراسم اشاره كرد.

 

*سان: كريس به عنوان بهترين بازيكن فيفا تاجگذاري كرد

اين روزنامه انگليسي نوشت: «مرد رئالمادريد در مراسمي در زوريخ تاجگذاري كرد. اين جايزه را كنار توپ طلايي كه در اواخر سال 2016 كسب كرده بود قرار داد.»

 

*ركورد: سالي كه كريس تمام جوايز را درو كرد

«كريستيانو جايزه بست كه به بهترين بازيكن دنيا در سال 2016 اهدا ميشود را دريافت كرد. جايزهاي كه باعث شد تا او تقريباً تمام جوايز سال 2016 را در عرصه فردي و تيمي درو كند. او در 57 بازي در طول سالي كه گذشت 55 گل به ثمر رساند.»

 

*اوله: چهارمين جايزه براي كريس

اين روزنامه آرژانتيني به انتقاد از غيبت مسي در جريان مراسم پرداخت: «كريس بهترين فوتباليست دنيا در سال 2016 شد و بدين ترتيب چهارمين جايزه بهترين بازيكن فيفا را گرفت. حالا او يك جايزه كمتر از مسي دارد؛ ديگر نامزدي كه به خاطر تصميم سران بارسلونا در مراسم شركت نكرد. سران بارسا ترجيح دادند كه بازيكنان اين تيم به تمرين كردن بپردازند.»

 

*استاديو (مكزيك): كريس مدعي اصلي فتح اين جايزه بود

«موفقيتهاي پي در پي كريس، روز دوشنبه و با فتح جايزه بهترين بازيكن فيفا ادامه يافت.»

 

*امول (شيلي): «كريس به فتح جوايز ادامه ميدهد»

«سال 2016 سالي تمام و كمال براي كريس بود. بعد از فتح توپ طلا، او حالا جايزه بهترين بازيكن فيفا را برد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی