نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گواردیولا مي‌گويد بهترين راه دفاع كردن اين است كه به كنترل و حفظ توپ ادامه بدهند اما از نظر او تيمش حتي بدون اينكه لزوماً فرصت‌هاي زيادي به حريفانش بدهد.

گوارديولا: هر وقت تعريف می‌كنيم، روز بعدش چهار گل می‌خوريم!

به گزارش روزنامه خبرورزشی، پپ گوارديولا از پيشرفتهايي كه خط دفاعي منچسترسيتي داشته، بسيار راضي است اما پيشبيني كرده كه تا رسيدن به جايگاه مطلوب، هنوز به زمان نياز دارند. سيتي از باخت 4-2 برابر لسترسيتي به اين سو كه يك ماه قبل رخ داد، فقط سه گل را در شش ديدار دريافت كرده. در بازي با لستر آنها ظرف تنها بيست دقيقه سه گل عقب افتاده بودند.

 

مربي اسپانيايي اين تيم ميگويد بهترين راه دفاع كردن اين است كه به كنترل و حفظ توپ ادامه بدهند اما از نظر او تيمش حتي بدون اينكه لزوماً فرصتهاي زيادي به حريفانش بدهد، گل خورده است: «گاهي اوقات وقتي كه از تيم تعريف ميكنيي و ميگوييد پيشرفت كردهايم و بهتر شدهايم، روز بعدش در يك بازي چهار تا گل ميخوريد. از نظر من درست است كه ما گلهاي زيادي خوردهايم اما موقعيتهاي كمي را در اختيار حريفانمان گذاشتيم. به اين خاطر خوشحالم اما بايد خيلي بيشتر روي بازيهايمان كار كنيم. تنها راه موفقيت ما امسال اين است كه بيشتر با توپ كار كنيم. اينجا در انگليس خيلي هم راحت نيست اما تأكيد ميكنم كه اين تنها راه است اما خب البته خوشحاليم كه گلهاي كمتري دريافت كردهايم.»

 

گوارديولا را از علاقهمندان به خريدن هولگر باداشتوبر بازيكن تيم سابقش بايرنمونيخ ميدانند و دليلش تأكيد پپ روي تقويت خط دفاعي تيم بوده كه شائبه خريدهاي ژانويه را تقويت كرده: «اگر به بازيكني نياز داشته باشيم، احتمالاً براي خط دفاعي و مركز خط دفاعي يا دفاع جلوزن خواهد بود. فعلاً در حال ارزيابي بازيكنان موجود در بازار هستيم تا ببينيم مدافع مناسبي پيدا ميشود يا نه. هولگر را به خوبي ميشناسم. بازيكن فوقالعادهاي است اما به بايرنمونيخ تعهد دارد و ما اول بايد با باشگاه و بعد خود او مذاكره كنيم.»

 

سيتي در عين حال اميدوار است كه كاپيتان ونسان كمپاني در آينده نزديك به آمادگي كامل برگردد. او از ماه نوامبر به دليل مصدوميت زانو قادر به همراهي تيمش نبوده اما حالا به تمرينات برگشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی