۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرحله جدید اردوی تیم ملی كشتی فرنگی بزرگسالان با دعوت از ملی‌پوشان المپیكی از 27 دی آغاز می‌شود. بعد از بازی‌های المپیك و تغییر و تحولات انجام گرفته در كادر فنی تیم ملی بزرگسالان، این برای اولین بار است كه ملی‌پوشان المپیكی هم به اردو دعوت شده‌اند.

اشكانی: هيچ مشكلی نداريم، المپيكی‌ها هم هماهنگ هستند

به گزارش روزنامه خبرورزشی به همین بهانه با سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی به گفتوگو نشستیم كه علی اشكانی در پاسخ به خبرورزشی گفت:

* الحمدلله همه چیز برای خدمت و تلاش صادقانه مهیاست و ما هم از هیچ كوششی برای كسب موفقیت و انجام وظیفه كوتاهی نمیكنیم.

* نه كادر فنی تیم ملی و نه اعضای محترم شورای فنی، به هیچ وجه تحت تأثیر بعضی حرفها یا حاشیهسازیها قرار نمیگیریم. همگی با آرامش، همدلی و تلاش بیشتر به كارمان ادامه میدهیم تا انشاءا... بتوانیم وظیفه خودمان را در قبال تیم ملی به خوبی انجام دهیم و كشتی فرنگی را به آنچه كه استحقاق آن را دارد، برسانیم.

* هیچ مشكلی نداریم و اصلاً جای نگرانی نیست. با توجه به شناختی كه از ملیپوشان المپیكی داشتم، میدانستم نباید به حاشیهسازیها توجه كرد و به همین دلیل از همان روز نخست هم شرایط را برای آغاز و ادامه همكاری با همه نامداران باتجربه تیم ملی مهیا كرده بودیم. امروز هم آنها را دعوت كردهایم و علاقهمندان كشتی مطمئن باشند كه مشكلی نیست و المپیكیها هم با تیم ملی هماهنگ هستند.

* یكی از المپیكیها بعد از انجام امور شخصی به اردونشینان ملحق میشود. یكی دیگر از المپیكیها هم كه در تركیب تیم اعزامی به فرانسه است و دو نفر دیگر هم آماده حضور در اردو هستند تا دیگر بهانهای برای حاشیهسازی بعضیها نباشد.

* افشین بیابانگرد و یوسف قادریان هم كه شما پرسیدید، چون باید در جام تختی كشتی بگیرند، لذا از حضور در این اردو معاف هستند و راجع به مهدی علیاری هم باید بگویم كه هیچ جای نگرانی برای دلسوزان كشتی یا بهانه برای حاشیهآفرینان تیم ملی نیست، زیرا او از قلم افتاده و همانگونه كه پیش از این هم گفتم، تمام تلاش ما این است كه نه تنها او را حفظ كنیم، بلكه تمام سعی ما بر این است كه همه داشته و سرمایههای تیم ملی را حفظ كنیم تا یار و یاور تیم ملی باشند.

* قرار است با 8 كشتیگیر به فرانسه اعزام شویم و فعلاً فقط منتظر انجام امور اداری و اخذ روادید و سایر امور از سوی مسئولان مربوطه در فدراسیون هستیم. وقتی كه تكلیف نفرات اعزامی روشن شد، میتوان اسامی تیم اعزامی را نیز رسماً اعلام كرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی