۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تلنگر علیرضا منصوریان به خسرو حیدری شدت بسیار کمتری نسبت به مورد رحمتی داشت. منصوریان ارتباط خوبی با هافبک خوش اخلاق استقلال دارد و پس از دیدار با سپاهان نیز به خسرو گفته بود نیمکت نشینی اش در استقلال مقابل نفت ادامه پیدا نخواهد کرد اما باید بداند وظایف جدیدی در بازگشت به ترکیب اصلی خواهد داشت.

خسرو چگونه وارد ترکیب اصلی استقلال شد؟

به گزارش خبرورزشی، منصوریان از خسرو حیدری خواسته به عنوان کاپیتان بازیکنان جوان تیم را مقابل نفت هدایت کند. ویژگی بسیار خوب خسرو حیدری لحن مناسبش با هم تیمی ها در درون زمین است. مزیتی که مهدی رحمتی مانند خسرو از آن برخوردار نبوده است. به قول یکی از بازیکنان جوان استقلال زمانی که رحمتی در زمین بود، بعضی بازیکنان جوان بابت فریاد ها و جملات او دچار استرس می شدند اما درباره خسرو حیدری چنین موضوعی وجود ندارد.

منصوریان در دیدار مقابل سپاهان پاسخ خوبی از استفاده از بازیکنان جوان تیمش دریافت کرد و به همین دلیل حسین حسینى، مجید حسینى، فرشید اسماعیلى، امید نور افکن، بهنام برزاى و محسن کریمى را که همگی سن و سال پایینی دارند در ترکیب نهایی تیمش مقابل نفت قرار داده است. بیش از نیمی از ترکیب او بازیکنان جوان و مستعد هستند که نیاز دارند در کنارشان یک بازیکن با تجربه حضور داشته باشد که البته طوری رفتار کند تا اعتماد به نفس این بازیکنان جوان پایین نیاید. از همین رو خسرو حیدری را در ترکیب اصلی قرار داده در شرایطی که با وجود علاقه فنی فراوان به امید ابراهیمی، کاریزمای خسرو را برای بازیکنان جوان استقلال تاثیرگذار تر می داند و به همین دلیل او را وارد ترکیب کرد تا کاپیتان استقلال در میان این بازیکنان جوان، هافبک کهنه کار و خوش اخلاق تیمش باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی