۰
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هر زمان که استقلال و پرسپولیس می‌برند، می‌گویند فدراسیون حامی این دو تیم است. خودمان هم نمی‌دانیم فدراسیون طرف چه کسی است!

منصوریان: زحمت کشیدیم و جانانه بردیم

به گزارش خبرورزشی، علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نفت تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: به تیمم بابت این برد تبریک میگویم. بازیکنانم بازی خوبی را انجام دادند. دست هواداران را میبوسم که به خوبی ما را حمایت کردند. در بازی امروز همه بازیکنان زحمت کشیدند و جواب زحمتمان را گرفتیم. بازی سنگینی بود و نسبت به دیدار گذشته انرژی زیادی از ما گرفت.

حسینی باید افتخار کند که جای رحمتی بازی میکند

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص جوانگرایی تیمش و عملکرد سیدحسین حسینی گفت: حسینی باید افتخار کند که جای رحمتی بازی میکند. او کنار مهدی تمرین میکند. بدون شک رحمتی یکی از بهترین گلرهای ایران است و حسینی چیزهای زیادی از او یاد میگیرد. برای من فرقی ندارد و هر کسی آماده باشد، بازی خواهد کرد. این بازی طبق شرایط تاکتیکی حسینی بازی کرده و شاید در دیدار بعدی رحمتی درون دروازه قرار بگیرد.

میدانستیم نفت مستقیم بازی میکند

منصوریان ادامه داد: میدانستیم نفت بازی مستقیم کرده و روی کاشتههای آنها تمرین کرده بودیم. ما نقاط ضعفمان را برطرف کرده و آماده کسب سه امتیاز بودیم. قطعاً اگر بازی در آزادی برگزار میشد، شرایط بازی متفاوت میشد. در بازی قبلی با نفت، در 15 دقیقه همه چیز برای ما تغییر کرد و از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم.

هر زمان که استقلال و پرسپولیس میبرند، میگویند فدراسیون حامی آنهاست

وی با ابراز خرسندی از اینکه کاوه رضایی به شرایط ایدهآل خودش بازگشته است، در واکنش به اظهارات سرپرست باشگاه نفت مبنی بر اینکه فدراسیون به تیمهای استقلال و پرسپولیس برای کسب نتیجه کمک میکند، گفت: او نظرش را گفته است. هر زمان که استقلال و پرسپولیس میبرند، میگویند فدراسیون حامی این دو تیم است. خودمان هم نمیدانیم فدراسیون طرف چه کسی است! شهریاری دوست من است، اما باید بگویم دوره این حرفها گذشته است. ما زحمت کشیدیم و جانانه بازی کرده و بازی را بردیم.

باید از نورافکن مراقبت کنیم تا از مسیرش خارج نشود

منصوریان در خصوص استفاده از امید نورافکن در پست هافبک تهاجمی عنوان کرد: من با مربیان قبلی او صحبت کردم و آنها اعتقاد داشتند نورافکن پشت مهاجمان و در کارهای تهاجمی عملکرد بهتری دارد. ما در این بازی به او اعتماد کردیم و خوشحالیم این بازیکن در پست اصلیاش خوب بازی کرد. امید بازیکن جوانی است و از عملکردش در این بازی راضی هستم. باید از او مراقبت کنیم تا از مسیرش خارج نشود.

باید دلیل اُفت بازیکنان ما در دقایق پایانی مشخص شود

وی در مورد تغییرات زیاد استقلال در پست مدافع چپ و بازی نمایشی برخی بازیکنان استقلال تصریح کرد: بخشی از این صحبتها را قبول دارم. ما در نیمفصل نخست بازیکنان زیادی را در پست دفاع چپ قرار دادیم و امیدواریم یکی از این گزینهها ضعف ما را برطرف کند، اینکه بازیکنان ما در دقیقه 80 و 90 اُفت میکنند باید دلیلش مشخص شود. در خصوص بازی نمایشی نیز من خودم عصبی میشوم و اصلاً حرکات نمایشی بازیکنان در زمین را نمیپذیرم. در این خصوص حتماً به بازیکنان تذکر میدهم.

جذب بازیکنان باتجربه دلیلی بر عدم اعتماد به بازیکنان جوان نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره افزایش تعداد جوانان این تیم در ترکیب اصلی و ادامه این روند گفت: ما در فصل نقلوانتقالات دنبال این بودیم که یک یا دو خرید باتجربه داشته باشیم تا این بازیکنان بتوانند ریتم بازی ما را عوض کنند، ولی این دلیل نمیشود که به بازیکنان جوان اعتماد نکنیم یا از آنها استفاده نکنیم. بازیکنان جوان بنزین سبز هستند که وقتی در کنار بازیکنان باتجربه به میدان میروند به بازی بازیکنان باتجربه نیز ریتم میدهند.

ما قطعاً به دنبال آیندهنگری هستیم

وی ادامه داد: استقلال باشگاهی با قدمتی 70 ساله است و ما باید به فکر آینده این باشگاه باشیم. بازیکنانی مانند نورافکن و کریمی در 10 سال آینده میتوانند هزینههای ما را کم کنند و ما قطعاً به دنبال آیندهنگری هستیم.

رحمانی اگر رضایتنامه میخواهد باید با باشگاه مذاکره کند

منصوریان در پایان و در واکنش به بیانیه بختیار رحمانی برای ترک استقلال گفت: شنیدم بختیار بیانیه داده است، اما خودم آن را نخواندهام و اگر بختیار دنبال رضایتنامه است باید از طریق مسیر درست با باشگاه مذاکره کند و هر اتفاقی در این مسیر میافتد باید از طریق باشگاه کارها پیش برود. اولویت من بازی دادن به بازیکنانی است که با جان و دل برای استقلال بازی میکنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی