نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: برای سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هم خط قرمز وجود دارد و قطعاً تذکر لازم به او داده می‌شود.

تیم ملی به جام جهانی نرود باشگاه‌ها ضرر می‌کنند!

علی کفاشیان در پایان جلسه امروز (شنبه) هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سؤال که آیا کارلوس کیروش با فدراسیون جلسهای برگزار کرده است یا خیر، گفت: او به ایران بازگشته، اما هنوز جلسهای برگزار نشده است.

موافق استعفای کیروش نیستیم
 کفاشیان ادامه داد: ما در هیئت رئیسه فدراسیون به هیچ وجه موافق استعفای کیروش نیستیم و خواهش کردیم که او به کارش ادامه بدهد و باید نازش را هم بخریم!

تیم ملی به جام جهانی نرود باشگاهها ضرر میکنند
 نایبرئیس اول فدراسیون فوتبال درباره مشکلاتی که بین باشگاهها و تیم ملی به وجود آمده است، گفت: باشگاهها حرفی ندارند و با فدراسیون نیز هماهنگ خواهند بود. آنها باید بدانند که توسعهشان در گروی پیشرفت تیم ملی است. اگر تیم ملی به جام جهانی نرود همین باشگاهها هستند که متضرر میشوند.

باشگاههایی را که با تیم ملی همکاری نکنند، تنبیه انضباطی میکنیم 
 کفاشیان افزود: به هر حال منافع کلی ما در فوتبال، رفتن تیم ملی به جام جهانی است، باشگاهها نیز باید همکاری کامل را انجام بدهند تا تیم به جام جهانی برود. اگر باشگاهها همکاری نکنند آنها را تنبیه انضباطی میکنیم.

تذکر لازم به کیروش داده میشود
 کفاشیان در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم در خصوص مصاحبه روز گذشته کیروش با یک رسانه خارجی و اینکه آیا برای این مصاحبهها خط قرمزی تعیین شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: خط قرمز وجود دارد و قطعاً تذکر لازم نیز به او داده میشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی