نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امشب باز هم رئال برابر سویا در سانچس پیسخوان به میدان خواهد رفت.

دعوای تكراری در پيسخوان

به گزارش روزنامه خبرورزشی، رئالمادريد براي دومين بار در پنج روز اخير به سانچس پيسخوان سفر ميكند تا به مصاف مردان خورخه سمپائولي برود. بدون ترديد اين سختترين بازي خارج از خانه فصل كهكشانيها به حساب ميآيد. بعد از تساوي 3-3 در جامحذفي كه بامداد پنجشنبه رخ داد، اين بار تيمهاي اول و دوم جدول در لاليگا با هم ديدار ميكنند.

 

سويا

اگر تا همين چند سال پيش از اتلتيكومادريد به عنوان قطب سوم فوتبال اسپانيا ياد ميشد امسال اما سويا اين لقب را با خود يدك ميكشد. پديده اين فصل رقابتهاي لاليگا در حال حاضر با 11 پيروزي، 3 تساوي و 3 شكست در جايگاه دوم قرار دارد و فاصلهاش با رئالمادريد صدر جدولي تنها 4 امتياز است. سويا تا همينجا كه توانسته بالاتر از بارسلونا و اتلتيكومادريد در جدول باشد كار بزرگي انجام داده است اما كيست كه نداند بزرگترين قمار سمپائولي تقابل امروز با رئالمادريد است. اول اينكه سويا به فاصله يك امتيازي رئالمادريد ميرسد، دوم اينكه روند 40 بازي شكستناپذيري رئال به دست او قطع ميشود (كاري كه نزديك بود در جامحذفي انجام دهد) و از همه مهمتر اينكه ميتواند چراغ سبزي باشد براي بر عهده گرفتن هدايت بارسلونا در فصل آينده. آبيواناريها امسال شرايط ايدهآلي ندارند و زمزمههاي جدايي انريكه در پايان فصل به گوش ميرسد. پيروزي در اين مسابقه از هر نظر به نفع سرمربي سابق شيلي خواهد بود.

 

رئالمادريد

اگر كريم بنزما و سرخيو راموس به داد زينالدين زيدان نميرسيدند آن وقت نوار 40 بازي شكستناپذيري آنها قطع ميشد. به همان اندازه كه اين پيروزي براي سويا سودمند است، كهكشانيها را هم به سمت قهرماني سوق ميدهد. رئال با برد در اين مسابقه 7 امتياز از سويا فاصله ميگيرد و اين در حالي است كه به خاطر حضور در جام جهاني باشگاهها يك بازي نسبت به رقبا كمتر دارد. هماكنون همه چيز در رئالمادريد خوب است، زيدان به بهترين شكل ممكن تيمش را هدايت ميكند و بازيكنان هم از كار با او لذت ميبرند اما با همه اين تفاسير، زيزو شب سختي را در سانچس پيسخوان خواهد داشت. كوچكترين لغزشي ميتواند در روند آينده آنها تأثيرگذار باشد چراكه هواداران بارسلونا و اتلتيكو با هم منتظر شكست رئال در بازي امشب هستند. زيدان كه از تاكتيكهاي سمپائولي و بازيكنان بااستعدادش به خوبي آگاه است احتمال دارد براي خنثي كردن برنامه هافبكهاي حريف، تيمش را با سيستم 2-4-4 به زمين بفرستد.

 

اخبار مصدومان و محرومان

بنويت ترموليناس، مايكل كروهن و دانيل كاريكو غايبان سويا براي اين مسابقه هستند. آن طرف ميدان نيز گرت بيل و پهپه به طور حتم نميتوانند كهكشانيها را همراهي كنند. همچنين وضعيت ايسكو براي بازي كردن در هالهاي از ابهام قرار دارد.

 

نكات آماري

* 4 بازي اخير دو تيم در ورزشگاه سانچس پيسخوان مجموعاً 19 گل داشته است.

* سويا از 5 مسابقه خانگي اخير خود مقابل رئالمادريد 3 برد كسب كرده است.

* كريس رونالدو در 4 بازي آخر اين دو تيم در سانچس پيسخوان 3 گل به ثمر رسانده است.

* رئالمادريد از 14 بازي خارج از خانه اخير خود در لاليگا موفق شده 12 برد به دست آورد.

 

جدال آخر

آخرين رويارويي آنها به بامداد پنجشنبه در كوپادلري برميگردد كه رئال توانست بازي را به تساوي 3-3 بكشاند و در مجموع با پيروزي 6 بر 3 راهي دور بعد شود.

 

تركيب احتمالي

سويا: ريكو، پارخا، مركادو، رامي، ماريانو، انزونزي، نصري، اسكودرو، واسكز، يدر، ويتولو

رئالمادريد: ناواس، واران، راموس، مارسلو، كارواخال، كاسميرو، كروس، مودريچ، واسكز، رونالدو، بنزما

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی