۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پسری كه تا چند سال پیش در یكی از تیم‌های گیلانی توپ می‌زد و می‌توانست حداكثر آرزویش حضور در یكی از تیم‌های پرسپولیس و استقلال باشد، امروز در لیگ هلند چه شرایطی را تجربه می‌كند؟

از داماش و پرسپولیس تا هلند و یونان

به گزارش خبرورزشی، علیرضا جهانبخش را با پیراهن داماش به خاطر میآورید؟ تصاویر شهادت میدهند كه جهانبخش آنقدر در داماش گل كرده بود كه یكی از تیمهای استقلال و پرسپولیس با رقمی قابلتوجه او را به خدمت بگیرند اما رفتن به فوتبال اروپا، قرار گرفتن در یك شرایط تمرینی و اردویی مناسب از جهانبخش بازیكنی ویژه ساخته است.

دو گل و یك پاس گل عملكرد قابلتحسین جهانبخش در آخرین دیدار آلكمار است؛ حالا همه تیمهای هلندی مهاجم نوك آلكمار را میشناسند و برای او پیشنهادات خاص دارند. جهانبخش حتی اگر به این روند ادامه بدهد، شانس رفتن به یك لیگ دیگر اروپایی را هم دارد.

تصور كنید جهانبخش از داماش به یكی از تیمهای قرمز و آبی میرفت؛ در این صورت سقف آرزوهایش تا چه اندازه بود؟

از كریم انصاریفرد نیز باید حرف بزنیم. او امروز به تیم المپیاكوس یونان رفته؛ در حالی كه همه ما میدانیم انصاریفرد میتوانست مثل چند سال پیش در پرسپولیس بماند و از جای خود تكان نخورد اما آیا او اگر چنین میكرد، موقعیت كنونی را داشت؟

كریم انصاریفرد همیشه رؤیای حضور در لیگهای اروپایی را داشت؛ البته به بوندسلیگا هرگز نرسید اما در لیگ یونان خوش درخشید و اینك رسانههای یونانی روزی نیست كه یادی از انصاریفرد نكنند.

یادمان باشد بازیكنان ایرانی اگر سر جای خود بنشینند و دلشان را به همین پولها و شهرتهای زودگذر خوش كنند، در فوتبال به جایی نمیرسند. همه بازیكنانی كه از جای خود بلند شدند، به خارج از كشور رفتند و زحمت كشیدند، هركدام به جایی رسیدند. سردار آزمون را ببینید؛ او اگر در ایران میماند، نهایتاً یكی از بازیكنان خوب سپاهان بود اما امروز وقتی صحبت از سردار میشود، میگویند او از تیمهای بزرگ اروپایی پیشنهاد دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی