نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ايبرا معتقد است كه فشاري بالاتر از آنچه كه او شخصاً به خودش وارد مي‌كند، وجود ندارد اما اين را هم پذيرفته كه الان به نسبت اواخر دهه نود كه خودش وارد فوتبال سطح بالا شد.

فشار رسانه‌ها برای من مثل مهدكودک است!

به گزارش روزنامه خبرورزشی، زلاتان ايبراهيموويچ به پل پوگبا گفته كه بايد كنار آمدن با فشارها را به عنوان گرانقيمتترين بازيكن جهان ياد بگيرد. اين هافبك روز بدي را در ديدار با ليورپول در اولدترافورد تجربه كرد و يك پنالتي هم تقديم ليورپول كرد. او كه تابستان قبل با قيمت هنگفت 89 ميليون پوند از يوونتوس خريداري شده با سطح بالايي از توقعات و انتظارات روبهرو است.

 

پيش از اين ديدار به خاطر رونمايي از ايموجي مخصوص پوگبا در توئيتر از او انتظار ميرفت كه ستاره ميدان باشد. با توجه به اينكه مورينيو از پوگبا به عنوان كاپيتان احتمالي آينده باشگاه صحبت كرده و حتي او را با سر بابي چارلتون اسطوره يونايتد هم مقايسه كردهاند فشارهاي رواني زيادي به اين بازيكن وارد شده است اما ايبرا به او هشدار داده كه بايد با اين وضع كنار بيايد: «فشار چيزي است كه من از آن لذت ميبرم. پل را به شخصه زياد نميشناسم و نميتوانم به جاي او به سؤالات جواب بدهم اما فكر ميكنم او هم از فشار و چالش لذت ميبرد چون بدون اينها نميشود در سطح بالاي فوتبال مبارزه كرد. در اين سطح از بازيها فشار 24 ساعته روي بازيكن است. پس بايد از اين شرايط درس گرفت و راهي براي مديريت آن پيدا كرد چون ما همگي به بالاترين سطح تعلق داريم، جايي كه فشارها وجود دارند.»

 

ايبرا معتقد است كه فشاري بالاتر از آنچه كه او شخصاً به خودش وارد ميكند، وجود ندارد اما اين را هم پذيرفته كه الان به نسبت اواخر دهه نود كه خودش وارد فوتبال سطح بالا شد، فشارهاي بيشتري به بازيكنان جوان وارد ميشود: «اين روزها فوتبال به اين شكل درآمده. وبسايتهاي اجتماعي و رسانهها هيجان بازي را بالا ميبرند. وقتي من فوتبالم را شروع كردم، خبري از وبسايتهاي اجتماعي و اين چيزها نبود اما الان اين مسائل جزئي از فوتبال شدهاند. اين كه خوب است يا نه را نميدانم. ما فقط بايد به فكر بازيها باشيم. فشاري كه از بيرون به من وارد ميشود با فشاري كه شخصاً به خودم وارد ميكنم، اصلاً قابل مقايسه نيست. من هميشه ميخواهم نه بينقص بلكه بهتر از بينقص باشم. در هر بازي، حتي در تمرينات. اگر سر تمرينات هم بازيمان را نبريم، ناراحت ميشوم پس تصور كنيد كه چه فشاري روي خودم گذاشتهام. براي همين است كه فشارهاي وارده توسط رسانهها براي من مثل مهد كودك ميماند!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی