نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو بعد از کارلوس کی‌روش گران‌ترین مربی شاغل در ایران است. اگر کی‌روش سالی حداقل 6 میلیارد تومان دریافتی دارد (به جز دستمزد دستیارانش و پاداش‌ها و...) برانکو با یک قرارداد 5/2 میلیارد تومانی بعد از او قرار دارد.

گران‌ترین پرسپولیسی این فصل را بشناسید

به گزارش خبرورزشی، البته روزی که مرد کروات با پرسپولیس قرارداد بست، دلار ارزانتر بود ولی حالا حدود 4 هزار تومان است. با این حال تجربه ثابت کرده که هرچه دلال گرانتر میشود، حرص و ولع باشگاههای ما برای جذب خارجیها هم بیشتر میشود! به طور مثال استقلال در همین ماههای گذشته دو بازیکن خارجی جذب کرده (پادوانی و جپاروف) و این در حالی است که طبق اعلام مسئولان، باشگاه استقلال مشکل مالی دارد.!

در پرسپولیس در ظاهر قراردادی بالای یک میلیارد بسته نشد اما به هر حال با ورود آقای عابر بانک یکسری آپشنها به قراردادهای سه، چهار نفر اضافه شد و حتی گفته میشود قرارداد یکی از نفرات جدید و ملیپوش این تیم 7/1 میلیارد تومان است! با این حال در تیم صدرنشین لیگ، برانکو با حدود 5/2 میلیارد تومان رکورددار است و کسی گرانتر از او نیست. یکی از نزدیکان پرسپولیس با تأیید مبلغ قرارداد برانکو میگوید: «ما نسبت به بعضی از تیمها خیلی کمتر هزینه کردهایم. همین حالا یک تیم به سروش رفیعی 400 میلیون بیشتر از پرسپولیس میداد تازه برای نیمفصل اما این بازیکن با عشق به تیم ما پیوست. مبلغ قرارداد برانکو هم 700 هزار دلار است که البته قسمتی از آن وقتی پرداخت شد که دلار تقریباً 3 هزار تومان بود..»

برانکو اگر پرسپولیس را قهرمان لیگ کند، به احتمال فراوان سال آینده هم ماندنی است. البته او قرارداد هم دارد ولی توافق مالیاش فقط تا پایان همین فصل است و در صورت موفقیت و توافق طرفین، مشکل خاصی برای تمدید نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی